בקרוב: נתניהו יכריע לגבי המחליף לפישר וייצוא הגז

נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד-ביתנו: "מדובר בהחלטה לא פשוטה. הנגיד הבא ימשיך את הרשימה המרשימה של פרנקל ופישר" ■ רה"מ סיפר שחברה סינית גדולה ששווה 20 מיליארד דולר תפתח קרן השקעות בישראל

ההחלטה על הנגיד הבא בימים הקרובים: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד-ביתנו בכנסת לסוגיית מחליפו של נגיד בנק ישראל היוצא, סטנלי פישר, ואמר ש"בימים הקרובים" תתקבל ההכרעה. "מדובר בהחלטה לא פשוטה", אמר ראש הממשלה, שהבהיר כי הנגיד הבא "ימשיך את הרשימה המרשימה של פרנקל ופישר".

נתניהו עדכן כי בימים הקרובים תתקבל החלטה נוספת בסוגיית משק הגז, "שם אנחנו נדרשים לאזן בין גז במדינת ישראל על מנת להבטיח את עלות האנרגיה הנמוכה אל מול הכנסות לקופת המדינה כדי לממן את הצרכים הביטחוניים והחברתיים שלנו", אמר נתניהו.

"החלטות יכולות לעזור לנו לקדם את הצמיחה של המשק הישראלי. עד כה עשינו את זה בהצלחה יתרה וכך גם נמשיך לעשות את זה בשנים הקרובות".

ראש הממשלה הגיע לסיעה בתום פגישה עם בכיר סיני. "אני בא לכאן מפגישה עם מנהיג סיני גדול", סיפר נתניהו לחברי הסיעה, "ושמח לבשר לכם כי החברה הזאת ששווה 20 מיליארד דולר הסכימה לפתוח בישראל קרן השקעות לקדם פרויקטים טכנולוגיים בין ישראל לסין. זו התפתחות חשובה לכלכלת ישראל להמשיך את התנופה ליחסי סין-ישראל".