הבונוס הייחודי בחוזה החדש של מסי: מענק בגין זכייה ב"כדור הזהב"

יקבל מברצלונה מענק בשווי מיליון אירו אם יקטוף את התואר האישי בפעם החמישית בקריירה שלו ■ שכר הבסיס שלו בבארסה: 12 מיליון אירו לעונה

כוכב ברצלונה, ליונל מסי, יחתום היום (ה') רשמית על החוזה החדש שלו במועדון. על-פי דיווח בעיתון "המארקה", הארגנטיני, שיישאר בקבוצה הקטאלונית עד לשנת 2018, צפוי ליהנות משכר בסיס של 12 מיליון אירו נטו בשנה, בנוסף לבונוסים שיוכלו להגיע עד למקסימום של 4 מיליון אירו נוספים.

רשימת הבונוסים שיוכלו לזכות את מסי במענקים כוללת עמידה ביעדים סטנדרטים - כמות הופעות שיערוך בברצלונה במהלך כל שנה, מספר התארים בהם תזכה הקבוצה, וכו'. הסעיף המעניין יותר כולל בונוס ייחודי שבחר מסי להכניס לחוזה החדש שלו - מענק בשווי מיליון אירו במידה וייזכה בפעם החמישית בתואר "כדור הזהב". כזכור, בחודש שעבר הוענק הפרס האישי היוקרתי למסי, בפעם הרביעית ברציפות.

יש לציין כי אפילו אם יעמוד בכל היעדים הקבועים בחוזה החדש שלו - מסי, לדעת רבים השחקן הטוב בעולם ללא תחרות - עדיין לא יהיה הכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. בתואר זה ימשיך להחזיק סמואל אטו: החלוץ הקמרוני, שמשחק בקבוצת אנז'י מחצ'לקה הרוסית שבבעלות האוליגרך סולימאן קארימוב, מקבל 20 מיליון אירו נטו לעונה, לפני בונוסים.

מסי, 25, כבש 298 שערים ב-363 הופעות במדי ברצלונה.