השיחה: פותחים את 2013

מדוע דוד פורר חגג פעמיים? ■ מי הגיעו למסיבה של קנדה ישראל, אלקטרה ויורוקום נדל"ן? ■ וגם: איפה חגג אביב גלעדי את הסילבסטר?

בין שלל האירועים שציינו את בואה של 2013, נערכה מסיבה כפולה: דוד פורר, היו"ר והבעלים של חברת התרופות ניאופרם, חגג אמש (ב') פעמיים - את השנה האזרחית החדשה ואת יום הולדתו ה-60 - במסיבת ריקודים סוערת.

מיכל ודוד פורר, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן
 מיכל ודוד פורר, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן

מיכל ודוד פורר

פורר ורעייתו מיכל הזמינו מאות מחבריהם למסיבה שנערכה במתחם האירועים "מאד" בלונדון מיניסטור בתל-אביב. את המסיבה הפיקה טלי יעקובי. חתן השמחה התכבד בברכות מבני משפחתו וכיבה את הנרות שעיטרו את עוגת יום ההולדת. לקראת חצות הלילה עלה לבמה הזמר דני סנדרסון שפתח בשיר "הולכים אל הלא נודע".

בני ואניאס שטינמץ, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן
 בני ואניאס שטינמץ, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן

בני ואניאס שטינמיץ

בין המוזמנים הרבים שהגיעו לאחל מזל טוב ולקבל את פני השנה החדשה ביחד: בני ואניאס שטינמץ, רמי אונגר, משה ובת שבע בובליל, אורלי ורון לובש, נאווה ברק ושלום זינגר, אהוד ברק ונילי פריאל, ליאון ושולה רקנאטי, יוסי והילית מימן, יוסי לנדסמן, אתי ורמי כספי, אסתי גינזבורג ועדי קייזמן, עופרה ורפי אלול, דן ודנה מרגלית, האישה בתנועה ציפי לבני ובעלה נפתלי שפיצר, יולי תמיר, רני והילה רהב, עתליה ושלמה שמלצר, יוסי ואורית בכר, יגאל וקלוד בריטמן, לוני ורותי הרציקוביץ', צביקה ונטלי בירנבוים, גבי ורותי לסט, ישראל מקוב ובלה לוסטיג, ישראלה שטיר שהגיעה עם דרורית ורטהיים, יהודה ותמי רוה, יוסף גרוס, יהושע וענת קסטיאל, אפרים וציפי קונדה, ורבים נוספים.

יעל נזרי, טדי שגיא, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן
 יעל נזרי, טדי שגיא, פותחים את שנת 2013 / צילום: יוסי כהן

יעל נזרי וטדי שגיא

במקביל, גם במתחם הבנייה "MIDTOWN תל-אביב" של החברות קנדה-ישראל, אלקטרה ויורוקום נדל"ן, נערכה מסיבת סילבסטר רבת משתתפים. ברק רוזן ואסי טוכמאייר יחד עם מיקי ודני זלקינד קיבלו את האורחים במתחם שנבנה במיוחד לצורך האירוע, וכבר היום נהרס לצורך תחילת הבניה של הפרויקט שיכלול מגדל מגורים בן 338 דירות, מגדל משרדים וכפר קניות בשטח של 20,000 מ"ר. באומנותי: הופעה של המנטור אביב גפן שאף רכש דירה בפרויקט במחיר של 2.7 מיליון שקל, ועוד שלושה די.ג'ייז שהתחלפו ביניהם, גם מבלי לרכוש דירה במקום. לאחר חצות עלתה לבמה להקה המורכבת מזמרות ששרו קאברים ללהיטים מוכרים. כ-40 ברמנים וברמניות דאגו להשקות את האורחים שהגיעו ביניהם: טדי שגיא עם בת זוגו יעל נזרי הנמצאת בחודש הרביעי להריונה, משה פטרבורג ששוחח ארוכות עם איל הנדל"ן היהודי-הבריטי וינסנט צ'נגוויז שהגיע במיוחד ארצה, משפחת שרצקי בהרכב מלא: איזי, מדי, אייל, גיל וניר, וגם: מירי טוכמאייר, ורד רוזן, מני ויצמן ובת זוגו, עופר ורווית נמרודי, ארז טל ורעייתו, איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, יהודה נפתלי, רונן אשכנזי מנכ"ל גזית, ג'ורג'י אקירוב, דגנית ויואב חרל"פ, צחי וורד פישביין ועוד רבים.

משה פטרבורג, וינסנט צ'נגוויז, פותחים את שנת 2013 / צילום: רפי דלויה
 משה פטרבורג, וינסנט צ'נגוויז, פותחים את שנת 2013 / צילום: רפי דלויה

משה פטרבורג ו-וינסנט צ'נגוויז

דרומה משם, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, נערך נשף סילבסטר מפואר בהשתתפות כ-500 אורחים - כולם יוצאי בברית המועצות לשעבר וחברים באלפיון העליון, שהגיעו לאירוע מישראל, מוסקבה, קייב ונסיכות מונקו. כיאה לנשף, האירוע נערך ברוב פאר והדר וכלל קוקטייל מלכותי, טעימות קוויאר, וודקה יוקרתית אשר יובאה במיוחד לכבוד האירוע ומעדני שף.

אבל לא כולם חגגו בגבולות הארץ. אביב גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת RGE ומנכ"ל קבוצת אייקון הבריטית נסע יחד עם זוגתו פרי, לחגוג את כניסת שנת 2013 בריו דה ז'נרו שבברזיל. בני הזוג השתתפו במסיבה המסורתית של משפחת מרינו, בעלת קבוצת התקשורת גלובו, הנחשבת לאחת המשפחות החזקות ביותר בתחום התקשורת בדרום אמריקה. המסיבה התקיימה במרפסת של הפאלאס על החוף בקופה קבנה, ומשם המשיכו בני הזוג, יחד עם יתר האורחים במסיבה, להפלגה ביאכטה המפוארת של המשפחה המארחת.