חברת ברם תעשיות הודיעה אתמול (ד') כי תמכור החל מהרבעון הראשון של שנת 2013 את מוצריה לשתי הרשתות הקמעוניות המובילות בארה"ב, האחת הרשת הקמעונאית הגדולה בעולם וול-מארט והשנייה הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארה"ב טארגט.
החל משנת 2013, בנוסף למכירות מוצרי קידום כבעבר, ירכשו מוצרי החברה על ידי הרשתות כמוצרי מדף בכ-4,500 מסניפיהם, כאשר צפי היקף המכירות של מוצרי החברה לרשתות לשנת 2013 כמוצרי מדף הינו כ-3 מיליון דולר.
אופי ההתקשרות למכירת המוצרים כמוצרי מדף, משמעו הזמנות שוטפות על בסיס שבועי/חודשי לרשתות אלה.
המוצרים נשוא התקשרויות אלה כוללים, בין היתר, קו מוצרים חדש הכולל קופסאות מעוצבות לנשיאת מזון ארוזות בתיק אופנתי לשמירה על טמפרטורת המזון. לחברה מלוא יכולת יצור המוצרים בהתאם להתקשרות זו, טיבה ואופייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.