קבוצה בפייסבוק: "קונים און-ליין מעסקים בדרום"

הקבוצה שהקים גיא קופרמן קוראת לרכוש מעסקים בדרום באמצעות האינטרנט ■ בתוך כך, אתר זאפ דפי זהב קורא לתושבי המרכז להזמין בעלי מקצוע מהדרום

לא צריך להכביר במילים על הנזקים הכלכליים הכבדים שסופגים בימים אלה בתי העסק בדרום על רקע ירי הטילים מרצועת עזה ומבצע "עמוד ענן". כחלק מהסולידריות המאפיינת בתקופות כגון אלה את רובם המכריע של הישראלים, פתח היום (ב') גיא קופרמן מתל-אביב קבוצת פייסבוק ששמה "קונים און-ליין מעסקים בדרום" (facebook.com/groups/113508342145759), המיועדת להביא רוכשים מהמרכז ומהצפון לרכוש מעסקים בדרום באמצעות האינטרנט.

לקבוצה אין כוונת רווח, והיא מזמינה עסקים מהדרום להצטרף ולפרסם את עסקיהם בדף הפייסבוק.

אתר זאפ יוזם

מוקדם יותר היום פרסם גם אתר זאפ דפי זהב יוזמה דומה, שבמסגרתה הוא קורא לתושבי המרכז להזמין בעלי מקצוע מהדרום. האתר מפרסם את רשימת בעלי המקצוע הרלבנטיים.

מדובר בפורמט שיאפשר לבעלי מקצוע המתגוררים ביישובי הדרום לקבל עבודות באזורים שמחוץ לטווח הטילים. היוזמה באה אחרי שהנהלת זאפ הבחינה, כצפוי, בירידה משמעותית בהיקפי העבודה של בעלי העסקים הקטנים תושבי הדרום ויישובי עוטף עזה.

אז איך מזמינים אינסטלטור משדרות? בעמוד הבית של אתר zap דפי זהב מופיע באנר "עסקים מהדרום הנותנים שירות במרכז". לחיצה על הבאנר פותחת את האפשרות להזמנת בעל מקצוע מאזור שמחוץ לאזור המגורים.

הרשימה מונה כמה עשרות בעלי מקצוע שהביעו את רצונם לקבל הצעות עבודה מאזור המרכז, והיא כוללת רכבי הסעה, תיקון גגות, חברות ניקוי, שיפוצניקים, חשמלאים ועוד.