נפתח הקמפיין לתפקיד יו"ר דירקטוריון טבע

פיליפ פרוסט הכריז במסיבת העיתונאים של טבע כי הוא רואה עצמו כמועמד לראשות הדירקטוריון ■ מכאן, שכנראה יש מועמדים נוספים

יו"ר טבע פיליפ פרוסט, שהחליף בתפקיד את אלי הורביץ ז"ל עם פרישתו מסיבות בריאותיות לאחר שכיהן כסגן יו"ר החברה, החל כנראה במסיבת העיתונאים האחרונה לרגל דוחות טבע, בקמפיין לבחירתו ליו"ר לקדנציה נוספת.

פרוסט אמר במסיבת העיתונאים כי הוא מעוניין להמשיך לשמש כיו"ר טבע במשך 3 שנים נוספות, עניין שנראה טבעי למדי, ואף הודה לדירקטוריון "על האמון בי". עם זאת, ניתן היה להבין מדבריו שטרם נבחר לתפקיד. לאחרונה נבחר פרוסט לכהונה נוספת כדירקטור, וייתכן כי לכך הייתה כוונתו הרשמית.

רק לאחר שכהונת פרוסט כדירקטור תאושר באסיפת בעלי המניות, תוכל החברה להעמיד אותו שוב לתפקיד יו"ר הדירקטוריון, ונראה כי האישור יתקבל רק בקיץ. עם זאת, כהונתו הרשמית של פרוסט אמורה להסתיים רק באמצע 2013, כך שייתכן כי השנה כלל לא יתרחש שום מהלך רשמי בעניין.

נראה כי הודעתו של פרוסט נובעת מכך שגורמים אחרים בדירקטוריון טבע ומחוצה לו מעוניינים בתפקיד יו"ר הדירקטוריון ומתכננים להתחרות מול פרוסט. בין הדירקטורים הנוכחיים ששמם עלה בהקשר הזה כמעוניינים בתפקיד נמצאים אמיר אלשטיין, מנהל שצמח בטבע והיום מכהן כיו"ר טאואר והחברה לישראל; חיים הורביץ, בנו של אלי הורביץ, מי שכיהן בעבר כראש החטיבה הבינלאומית בטבע; ודן זיסקינד, ששימש במשך עשרות שנים כסמנכ"ל הכספים של החברה.