ההמלצות החמות: 3 מניות המועמדות ל"שורט סקוויז"

בבלוג Kapitall התפרסם מאמר על 3 חברות שעומדות לפרסם את תוצאותיהן בקרוב, שאחוז גבוה מהון המניות שלהן נמצא בפוזיציית שורט שנמצאת במגמת ירידה ולכן

עונת הדוחות בוול סטריט תיכנס בשבועים הקרובים ל"הילוך גבוה" כשחברות מובילות רבות יפרסמו את תוצאותיהן לרבעון האחרון (בדרך כלל זה הרבעון הראשון של 2011 אבל לא תמיד). היום, אגב, יפרסם דוח ג'יי.פי.מורגן ומחר יפרסמו, בין השאר, צ'ק פוינט וגוגל את תוצאותיהן.

בבלוג Kapitall התפרסם מאמר על 3 חברות שעומדות לפרסם את תוצאותיהן בקרוב, שאחוז גבוה מהון המניות שלהן נמצא בפוזיציית שורט שנמצאת במגמת ירידה ולכן, במידה והן יפתיעו לטובה, יש סיכוי טוב ל"שורט סקוויז" (מצב בו משקיעי השורט נלחצים מריצה של המניה גבוה וחלקם הגדול מבקש למכור בפרק זמן מאוד קצר את ההחזקות, כלומר לקנות בחזרה את המניות, תהליך שיכול להקפיץ את המניה).

1. Wonder Auto Technology (סימול: WATG). לחברה, הפועלת בתחום של חלקים לרכב, שווי שוק של כ-170 מיליון דולר, וכ-13.5% מהון המניות נמצא בפוזיציית שורט. היקף המניות בשורט הצטמק לאחרונה בכ-10.2% מ-3.62 מיליון מניות לכ-3.25 מיליון מניות. המניה תנודתית ביותר והחברה צפויה לפרסם דוח ב-14 באפריל.

2. Bank of the Ozarks (סימול: OZRK). לבנק האזורי שווי שוק של כ-765 מיליון דולר, וכ-19.7% מהון המניות נמצא בפוזיציית שורט. היקף המניות בשורט הצטמק לאחרונה בכ-2.8% מ-2.86 מיליון מניות לכ-2.78 מיליון מניות. החברה צפויה לפרסם דוח היום.

3. Fastenal (סימול: FAST). לחברה, הפועלת בתחום חומרי ואביזרי בנייה, שווי שוק של כ-9.5 מיליארד דולר, וכ-10.1% מהון המניות נמצא בפוזיציית שורט. היקף המניות בשורט הצטמק לאחרונה בכ-1.7% מ-13.77 מיליון מניות לכ-13.53 מיליון מניות. החברה פרסמה את תוצאותיה אתמול.