גארמין מציעה עדכוני מפות ל-3 שנים במכשירי ה-GPS

עדכון המפות החינמי במכשירי הניווט של גארמין זמין ברכישת מכשיר חדש וניתן לבצע אותו דרך אתר האינטרנט של החברה ■ מדובר ב-12 עדכונים בעלות מעורכת של 2,000 שקל

מכשירי ה-GPS הייעודים (PND) סובלים מתחרות קשה כבר תקופה ארוכה מצד הטלפונים הסלולריים. בחברות המייצרות את התוכנות פנו כבר לעולם האפליקציות בטלפונים במטרה לאזן את התחרות ולא לאבד אותו. מכיוון שהחידושים עומדים במקום כבר תקופה מסוימת, המבצעים וירידות המחירים ממשיכים. חברת Garmin שנכנסה לשוק הישראלי לפני כשנה תחל מחר (ו') במבצע להספקת עדכוני מפות למכשירי הניווט שלה במשך 3 שנים ללא עלות נוספת.

אחת הבעיות במכשירי ה-PND, שהמפות בהם לא מעודכנות דרך הסלולר והן מחייבות מהלקוח בחלק מהמקרים לגשת פיזית לנקודת השירות של המוצר או להוריד את המפות דרך אתר האינטרנט של החברה. המפות מעודכנות בחלק מהמקרים אחת לרבעון, כאשר המחיר שלהן עומד על כ-200 שקל. תענוג לא זול, אבל הכרחי לביצוע לפחות פעם בשנה, אם לא יותר. בתוכנות הניווט בסלולר, המפות מתעדכנות ללא עלות נוספת, כאשר בחלק מהמקרים התוכנה בכלל ניתנת בחינם.

עדכון המפות החינמי במכשירי גארמין זמין ברכישת מכשיר חדש וניתן לבצע אותו דרך אתר האינטרנט של החברה. מדובר ב-12 עדכונים במשך השלוש שנים, כאשר עלותם מעורכת של 2,000 שקל.