שיכון ובינוי תתקין מערכות פוטו-וולטאיות בנכסי אשטרום

חברת שיכון ובינוי סולאריה שבשליטת שרי אריסון חתמה על הסכם להתקנת 30 מערכות לייצור חשמל סולארי בהיקף של 20 מיליון שקל

חברת שיכון ובינוי סולאריה, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, חתמה על הסכם להתקנת 30 מערכות לייצור חשמל סולארי על גגות הנכסים המניבים של קבוצת אשטרום נכסים, שבשליטת משפחות נוסבאום, גירון ומשורר וכן על גגות הנכסים של חברת אשלד מקבוצת אשטרום. זאת בהיקף של 20 מיליון שקל.

‏לפי ההסכם יותקנו בשלב הראשון 18 מערכות בהיקף של 50 קילו-וואט, שלגביהן הושלמו הליכי הרישוי, ואילו בשלב השני יוקמו 12 מערכות נוספות, שנמצאות בהליכי רישוי. עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות שחתמה חברת שיכון ובינוי סולאריה לאחרונה, כולל עם החברה לפיתוח קיסריה וחברת גב ים מקבוצת נכסים ובנין ‏IDB‏.

‏שיכון ובינוי סולאריה, בניהולה של טלי נחושתן, היא חברה בת של שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, בניהולו של אמיר לוי. החברה מתכננת, משווקת ומתקינה מערכות פוטו-וולטאיות כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לקדם את תחום האנרגיות המתחדשות.

‏בין המבנים עליהם יותקנו המערכות לייצור חשמל נמצאים שלושה בניינים באילת, כולל מבנה המושכר לסופרמרקט, קניון ערד, שני מבנים בבית שמש ושני מבנים בצפת.

‏לדברי נחושתן, "תחום האנרגיה הסולארית מספק כיום הזדמנויות עסקיות מצויינות לגופים מסחריים המחזיקים נדל"ן. יותר ויותר גורמים בישראל מגלים את הפוטנציאל הגלום במערכות אלה וסולאריה מספקת לגופים אלה מענה מלא בצורה מקצועית תוך ניצול כל היכולות של קבוצת שיכון ובינוי ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם זה".

‏לדברי מנכ"ל אשטרום נכסים, מוטי סלע, "אנחנו מאמינים שיחדם עם שיכון ובינוי סולאריה נוכל לקדם עסקאות נוספות בתחום האנרגיה הסולארית על גגות המבנים של אשטרום נכסים ואשלד. השכרת הנכסים שברשותה של אשטרום נכסים לטובת התקנת מתקנים סולאריים תהווה בשנים הקרובות מנוע צמיחה נוסף להרחבת פעילותה".