מיקרוסופט השיקה לפני כחודש את מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה מתוצרתה - Windows Phone 7, אך המספרים מראים כי הצרכנים לא מקבלים בברכה את המערכת החדשה, בה השקיעה מיקרוסופט מאות מיליוני דולרים בפיתוח, ייצור, פרסום ושיווק.
לפי סקר שוק שפורסם באתר TheStreet, רק 40 אלף מכשירים סלולריים המבוססים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט נמכרו ביום ההשקה הראשון. רק לשם השוואה, ביום ההשקה של iPhone 4 מבית אפל, נמכרו 1.5 מיליון יחידות. גם הטלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד, נמכרו בכ-200 אלף יחידות ביום.
עם זאת, במיקרוסופט יכולים להתעודד מהעובדה כי בחודש הבא יצוין חד המולד בארה"ב, והצרכנים האמריקנים צפויים לפקוד את החנויות ולרכוש מתנות מכל הבא ליד כמיטב המסורת. אנליסטים מעריכים כי המכירות בחגים יתנו רוח גבית למיקרוסופט, אך סקפטיים אם המספרים שלה יכולים להשתוות לאלה של אפל וגוגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.