סולבר משיקה קו מוצרים חדש: הזמנה ראשונית של 4 מיליון דולר

סולבר קיבלה הזמנה ראשונה בהיקף של 4 מיליון דולר מלקוח מוביל בצפון אמריקה למוצר חדש למשקאות סויה ■ יעד מכירות של עשרות מיליוני דולרים לשנים הקרובות

חברת סולבר , יצרנית חלבוני הסויה לתעשיות המזון, ממשיכה לקדם את המהלך האסטרטגי להרחבת תמהיל מכירת החלבונים ונכנסת לראשונה לתחום המשקאות. החברה הודיעה היום (א') על הזמנה ראשונה בהיקף של 4 מיליון דולר מלקוח מוביל בצפון אמריקה לאספקה במהלך השנתיים הקרובות.

המוצר הראשון בסדרת המשקאות של סולבר היוצא לשוק נקרא "סולפרו 735". המוצר נועד לספק תחליף לסידן וחלבון המצוי לדוגמא בחלב ומיועד לשילוב במבחר משקאות סויה. רמת הסידן ב"סולפרו 735" הינה 3% ורמת החלבון הינה 80% המאפשרת הכנת משקאות הדומים בתכולתם להרכב של 3% חלבון ו-0.12% סידן בחלב פרה.

לדברי דיוויד קראוס, מנהל היישומים בסולבר, ה"סולפרו 735" מיוצר בעזרת סידן פוספט המהווה את המרכיב העיקרי בחלב פרה, אך בסולבר משלבים את הסידן בחלבון סויה צמחי. תוספת הסידן במוצר החדש מאפשרת פיזור גם במים קרים בזמן הכנה קצר. המוצר בעל מרקם חלבי, מתאים למגוון משקאות הסויה ובעל טעם "נקי" יותר לעומת מוצרים דומים הקיימים בשוק.

השקת המוצר היא חלק ממהלך אסטרטגי בסולבר להגדלת הצמיחה בשוק החלבונים באמצעות הרחבת פורטפוליו הפעילות לאפליקציות חדשות ומתקדמות של חלבוני סויה, בתחומי חטיפי הבריאות והמשקאות. שווקי היעד העיקריים למוצר הם ארה"ב, אמריקה הלטינית ואסיה. לחברה ציפיות גבוהות מהמהלך שצפוי להוביל אותה להגדלת היקף המכירות בשווקי היעד החדשים.

היקף המכירות החודשי של סולבר בשוק היעד המרכזי בארה"ב גדל בהתמדה, וכבר נאמד בקרוב ל-15% מסך מכירת החלבונים של סולבר, בהשוואה לכ-3% בלבד במהלך 2009. הגידול בהיקף המכירות הוא תוצאה של ריכוז מאמץ שיווקי בארה"ב באמצעות הקמת צוות מכירות ייעודי חדש בארה"ב, בהובלת מנהל הפעילות בארה"ב, גרג הורן וחתימת הסכמי מכירה ללקוחות גדולים.

שאול שלח, נשיא ומנכ"ל סולבר, מציין כי "סולבר ממשיכה בחדירה לשווקים חדשים מבחינתה בתעשיית חלבוני הסויה. בתחילת השנה דיווחנו על כניסה לתחום חטיפי הסויה שהיה תחום חדש עבורנו. בתחום החטיפים זכינו להצלחה משמעותית מאד ואנחנו מעודדים מאד מתוצאות מהלך זה. הכניסה לשוק משקאות הסויה היא המשך המהלך האסטרטגי שמתמקד בהרחבת הצמיחה של החברה בשוק החלבונים באמצעות פיתוח מוצרים ושווקים לאפליקציות חדשות מבחינתנו".

"הרחבת פורטפוליו הפעילות שלנו לאפליקציות חדשות ומתקדמות של חלבוני סויה תחזק את כושר התחרות שלנו בשווקי היעד העיקריים, ארה"ב ואסיה. הביקוש הגובר למוצרי סויה מתקדמים לתעשיית הבשר והתפתחויות שונות נוספות בשוק העולמי מהווים הזדמנות עסקית חשובה עבור סולבר בדרך להפיכת החברה לגורם מוביל בשוק חלבוני הסויה הגלובלי. לסולבר ציפיות גבוהות מכניסתה לתחום משקאות הסויה ומהשקת קו המוצרים החדש שעשוי להוביל את החברה למכירות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשלוש השנים הקרובות וירחיב את פעילותנו בשוק האמריקאי".