תקציב הפרסום של פעילות המים החדשה אליה נכנסת קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה יטופל בקבוצת הפרסום אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".
מדובר בתחום חדש אליו נכנסת הקבוצה שבבעלות גרשון זלקינד, לאחר שפיתחה מוצר לטיהור ביתי של מים בשנה האחרונה בשיתוף עם יצרן סיני.
הבחירה באדלר-חומסקי היא אך טבעית, משום שהקבוצה מטפלת במותגים נוספים של אלקטרה, בהם המזגנים וסוני אריקסון.
על-פי הערכות, ייתכן כי הטיפול בתחום המים יאלץ את אדלר-חומסקי להיפרד מתקציב תמי 4 בו היא מטפלת, משום שתמי 4 שולטת כמעט באפן בלעדי בתחום טיהור המים הביתי.
אייל חומסקי, מבעלי אדלר-חומסקי, מסר בתגובה: "אדלר-חומסקי פועלת כקבוצת אחזקות ובתוכה 5 משרדי פרסום עצמאיים ללא קשר ביניהם, באותו פורמט בו פועלות קבוצות הפרסום הרב-לאומיות. המשרדים נמצאים בבעלות שונה, ויש בינים חומות סיניות מוחלטות. כך, לדוגמה, באחד המשרדים מטופל התקציב של ד"ש אייפקס, בשני תקציב פסגות ובשלישי תקציב אלטשולר-שחם. אני סמוך ובטוח שקבוצת אדלר-חומסקי תדע לעמוד גם במשימה הקרובה".
מתמי 4 סירבו להתייחס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.