צחי ברוורמן מועמד לראש הסגל של נתניהו

סערה בלשכת נתניהו: ראש הממשלה כינס אמש את היועצים להרגעת הרוחות ■ ראש מערך ההסברה ניר חפץ: ימים יגידו שהסיפור אינו נכון

יום לאחר שלשכת נתניהו אישרה כי ראש הממשלה מחפש ראש סגל, מתברר כי החיפושים אחר מחליף לראש הלשכה הנוכחי, נתן אשל, החלו כבר מזמן. לאחרונה העלו מספר גורמים גם את שמו של צחי ברוורמן כמועמד לתפקיד. ברוורמן, שמשמש כמנכ"ל קריית התרבות בנס ציונה, נפגש עם נתניהו במהלך חג הפסח.

ברוורמן, חבר מרכז ליכוד וחבר בוועדת הבחירות של הליכוד, נחשב לפעיל פוליטי של נתניהו וזה שנים מקורב מאוד לבני הזוג נתניהו. ב-2006 ליווה את נתניהו לאורך מערכת הבחירות. יש המספרים שבנו של ברוורמן, ששמו בן, מורכב מראשי בתיבות בנימין נתניהו.

עם הקמת הממשלה הנוכחית ניסה ברוורמן להתברג לתפקיד מנכ"ל משרד ממשלתי. בין האפשרויות שעלו על הפרק היו המשרד לאיכות הסביבה ומשרד התקשורת. לאחרונה פסלה ועדת שפניץ את מועמדותו כחבר מועצת הרשות השנייה. אשתו של ברוורמן, שבעבר שימש דובר עיריית נס ציונה, מונתה באחרונה לשופטת מחוזית בתל-אביב.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "לטענות המוזכרות בפנייתך אין אחיזה במציאות. לא היה ולא נברא". ברוורמן העדיף שלא להגיב.

בתוך כך, בלשכת נתניהו סערו היום (ג') הרוחות בעקבות הפרסום אתמול ב"גלובס" על השינויים והמינויים הצפויים בלשכה. ראש מערך ההסברה של ראש הממשלה, ניר חפץ, סיפר היום לגלי צה"ל כי נתניהו נאלץ לכנס אתמול את כל אנשי הלשכה להרגעת הרוחות בעקבות הידיעה. "אתמול כינס ראש הממשלה את הצוות שלו ואמר: אני רואה את הפרסומים, דעו לכם שהאמת היא כזאת וכזאת ונתן לצוות את כל הגיבוי ותמונה עובדתית מלאה לגבי תוכניותיו", סיפר חפץ. הוא הוסיף כי כל אנשי הלשכה צפויים להישאר בתפקידם, והודה שראש הממשלה אכן שוקל "להוסיף אדם אן שניים ללשכה במקום שהוא חושב שיש צורך לתגבר".

לדבריו, "ימים יגידו שהמידע הזה לא נכון. יש סביב ראש הממשלה קבוצת אנשים לא גדולה, הון אנושי שעושה לילות כימים שמתקבץ סביב ראש הממשלה. ראש הממשלה מרוצה מהצוות שנמצא סביבו, אבל תמיד אפשר להביא אנשים מבחוץ לחזק".