UPS האריכה את הסכם החסות שלה עם ליגת הכדורסל הסינית (CBA). חברת הבלדרות הבינלאומית תשלם לליגה 10 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות.
במסגרת ההסכם, יופיע הלוגו של UPS על מדיהן של כל אחת מהקבוצות בליגה, ובנוסף גם על מדיה של הנבחרת הלאומית של סין.
"לליגה הסינית יש 600 מיליון צופים במצטבר, מה שהופך אותה להכי נצפית בסין מבין כל ענפי הספורט. אנחנו מקווים שהחסות שלנו תוסיף עוד למותג הזה", אמר כריס גראב, סגן הנשיא של חטיבת אסיה ב-UPS.
ספונסרית נוספת בולטת של הליגה הסינית היא נייקי, ספקית הכדורים הרשמית שלה, בהסכם השווה מיליון דולר בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.