החברה המרכזית למשקאות קלים אוספת בקבוקי קוקה-קולה מהמדפים ברשתות

קוקה-קולה ישראל: "קיים חשש לסטיית ריח בסדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר בלבד, עם תאריך תפוגה 18.3.10 או 19.3.10; מבדיקות שנערכו עולה כי אין סכנה בריאותית"

האם החברה המרכזית למשקאות קלים מנסה להסתיר את איסוף בקבוקי קוקה-קולה ודיאט קולה מהמדפים?

נראה כי בשל טעמי לוואי שנמצאו בחלק מן הבקבוקים, ככל הנראה כאלה שתוקפם אמור לפוג במארס 2010 - מתבצע איסוף חשאי של בקבוקי קוקה-קולה ודיאט קולה מהמדפים ברשתות השיווק.

בניגוד לדרך בה חברות אחרות (דוגמת מעדנות וסוגת) בחרו לנהוג כאשר התגלתה בעיה בפס הייצור - במקרה הזה לא רק שלא יצאה הודעה מסודרת לקהל הצרכנים, גם ברשתות השיווק לא קיבלו אינפורמציה רשמית, וקיימת תחושה של בלבול וחוסר בהירות בנוגע לטיב התקלה ולהיקפה.

תגובת קוקה-קולה ישראל

חברת קוקה-קולה ישראל מסרה בתגובה: "בעקבות בדיקות איכות שערכנו, התברר כי קיים חשש לסטיית ריח בסדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר בלבד, עם תאריך תפוגה 18.3.10 או 19.3.10 (תאריך התפוגה מודפס על גבי התווית).

"הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו-חמצני של החברה, ואינה קשורה כלל לתהליכי הייצור במפעלנו. מבדיקות שנערכו עולה כי אין סכנה בריאותית. רוב המוצרים נעצרו לפני יציאתם לחנויות, אך כאמצעי זהירות נוסף הוחלט לבצע איסוף של יתרת הבקבוקים מהתאריכים הנ"ל.

"צרכן שברשותו בקבוק קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה באריזת 1.5 ליטר, אשר תאריך תפוגתו 18.03.10 או 19.03.10, מתבקש שלא לצרוך אותו ומוזמן לפנות לשרות הצרכנים בטלפון 1-800-587-587 לצורך קבלת מוצר אחר תמורתו.

"חברת קוקה-קולה ישראל מתנצלת על חוסר הנוחות לציבור, ומודה לצרכניה על ההבנה ועל שיתוף-הפעולה. כמו תמיד, נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח ללקוחותינו הנאמנים שביעות-רצון מלאה ממגוון מוצרי החברה".