לקראת מכירתה של קרליין מתפרסמות היום (ג') התוצאות הכספיות של החברה מהרבעונים האחרונים. קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, היא חלק מ
פריגו ישראל (לשעבר אגיס), והיא הועמדה למכירה על-ידי החברה האם שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה, תחום הבריאות.
מנתונים שהעבירה היום פריגו לבורסה עולה כי ברבעון האחרון (שהסתיים בסוף מארס) נרשמה חולשה במכירות קרליין, והן הסתכמו ב-18 מיליון דולר. מדובר בירידה של 26% לעומת הרבעון הקודם ובירידה של 21% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2008.
ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני 2008 הסתכמו ההכנסות של קרליין ב-92.2 מיליון דולר, כשבכל רבעון ההכנסות צמחו ביחס לרבעון שקדם לו. פריגו לא מפרסמת נתונים על הרווח הנקי של קרליין.
הרבעון הבא אמור להיות חזק עונתית ולפצות על החולשה ב-3 הרבעונים שקדמו לו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.