מרכז שניידר לרפואת ילדים יוצא במסע הסברה להתמודדות עם דיכאון בקרב ילדים ובני-נוער.
הקמפיין, שבוצע בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.
כמו כן נרתם מרכז שירות הלקוחות של קופת-חולים כללית - 2700* - לענות לפניות של הקהל על-ידי שליחת עלוני מידע ותיאום שיחת ייעוץ עם פסיכולוג ממרכז שניידר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.