האם החליטה חברת ווייט קאסל כי העלאת פרסומת לאתר האינטרנט של ה"ג'רוזלם פוסט" תהיה דרך מעולה לקדם את מכירות סנדוויצ'י בשר החזיר החדשים שלה? ברור שמדובר בטעות.
בעקבות פנייה של אד אייג' נמסר כי הפרסומת ב"ג'רוזלם פוסט" הועלתה במסגרת עסקה גדולה להצגת פרסומות בכמה אתרים.
לדברי וויט קאסל, החברה גיבשה קווים מנחים, אך "ברור שהם לא היו מחמירים דיים במקרה הספציפי הזה. אנחנו בתהליך של עבודה כדי להסיר את הפרסומת מכל האתרים נגד התאכזרות לבעלי-חיים והאתרים הדתיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.