"טריפל" שווה לשחקני ברצלונה 38 מיליון אירו

לטענת היומון הקטאלוני "אל פריודיקו", זהו סך הבונוסים שיקבלו שחקניה של מוליכת הליגה הספרדית עבור זכייה באליפות, בגביע המלך ובצ'מפיונס ליג ; הזכייה באלופות - היוקרתית ביותר עבור שחקני בארסה

ברצלונה היא הקבוצה היחידה באירופה שנשארו לה סיכויים ריאליים לזכות העונה בטריפל - אליפות ספרד, צ'מפיונס ליג והגביע הספרדי (בהנחה שצ'לסי לא תצליח להדביק את הפער בפרמיירליג ממנצ'סטר יונייטד וליברפול).

היא נמצאת במקום הראשון בליגה עם פער של 6 נקודות מהשנייה ריאל מדריד, 7 מחזורים לסוף העונה; היא העפילה לחצי גמר הצ'מפיונס מול צ'לסי; והיא תשחק גם בגמר הגביע מול אתלטיק בילבאו ב-13 במאי.

במידה ושחקני בארסה יזכו בשלושת התארים, הם יקבלו בונוסים כוללים של 38 מיליון אירו, לטענת היומון הקטאלוני "אל פריודיקו". עבור זכייה ב"לה ליגה" יקבלו חניכיו של פפ גווארדיולה 13 מיליון אירו; ליגת האלופות תכניס לקופתם 16 מיליון אירו; ו"גביע המלך" יוסיף לכיס של מסי, אטו וחבריהם עוד 9 מיליון אירו. אגב, הנהלת בארסה הוציאה בתחילת העונה פוליסת ביטוח אך ורק לזכייה באליפות מקומית.

מבחינת מגן הקבוצה, דני אלבס, הכסף לא כל כך משנה: "כל התארים חשובים לנו באותה מידה ואנחנו רוצים לזכות בכולם. כל משחק שנשאר לנו מעכשיו ועד סוף חודש מאי הוא על כל הקופה ונשתדל לנצח בכולם".