מה יקרה כשהאיש המהיר בעולם יפגוש את שחקן הכדורגל הטוב בעולם?

יוסיין בולט רצה חולצה חתומה של כריסטיאנו רונאלדו. אז הוא יצר קשר עם שחקן מנצ'סטר יונייטד, שמצידו התנה את שליחת הרפליקה בקבלת שיעורי ריצה מהאיש ששבר את כל השיאים בבייג'ין. מפגש הפסגה יערך בקיץ

כריסטיאנו רונאלדו הוא בשום אופן לא כדורגלן איטי, אבל מסתבר שהאמביציה של הפורטוגלי לשפר אלמנטים במשחק שלו אף פעם לא נגמרת. קשר מנצ'סטר יונייטד ייפגש בקיץ הקרוב עם יוסיין בולט, האצן הג'מייקני שזכה במשחקים האולימפיים בבייג'ין בשלוש מדליות זהב ושבר את כל השיאים האפשריים, כאשר האחרון יעביר לו כמה שיעורי ריצה מרוכזים.

לטענת ריקי סימס, סוכנו של האיש המהיר בעולם, הקשר בינו לבין רונאלדו נוצר לאחר שבולט שלח הודעה לשחקן השנה בעולם של פיפ"א, וביקש ממנו לשלוח לו חולצת משחק חתומה. בולט ידוע כאוהד כדורגל גדול, והוא מחזיק בביתו בקינגסטון אוסף של חולצות כדורגל חתומות על-ידי הכוכבים הגדולים בעולם. רונאלדו הסכים, אבל התנה זאת בקבלת עצות והדרכה מבולט כיצד לשפר את המהירות שלו.

בולט הסכים לעסקה הזאת, והוא צפוי להגיע למנצ'סטר בחודשים הקרובים על מנת לעבוד עם רונאלדו על יציאה מהמקום, ספרינטים וסיבולת. "יוסיין יגיע בקיץ לאירופה להתחרות, והוא ינצל את התקופה הזאת כדי להיפגש עם רונאלדו", הצהיר סוכנו של האצן. המפגש יערך ככל הנראה באוגוסט, אז תתקיים בברלין אליפות העולם באתלטיקה.