אצל רומן אברמוביץ' אפשר לקבל כסף גם בלי לעבוד

בתוך 17 חודשים פיטר רומן אברמוביץ' שלושה מאמנים מצ'לסי, מה שעולה לו בתשלומי פיצויים של כ-32.5 מיליון ליש"ט: 7.5 מיליון לפיליפה סקולארי, 5 מיליון לאברם גרנט ועוד 20 מיליון לז'וזה מוריניו

כנראה שאין קץ לפזרנות של רומן אברמוביץ'. לואיס פיליפה סקולארי, שפוטר אתמול (ב') ממועדון הכדורגל האנגלי צ'לסי, יקבל פיצויים של כ-7.5 מיליון ליש"ט מהבעלים של הקבוצה עבור 18 החודשים שנותרו לו בחוזה.

בסך הכל פיטר אברמוביץ' ב-17 החודשים האחרונים שלושה מאמנים מהמועדון הלונדוני. לפני סקולארי היה זה אברם גרנט שממנו נפרד האוליגרך עבור פיצוי של כ-5 מיליון ליש"ט, ולפניו ז'וזה מוריניו, הפורטוגלי שקיבל צ'ק של 20 מיליון ליש"ט. בסך הכל, בפיי-רול של צ'לסי מושקעים בשנה וחצי האחרונות כ-32.5 מיליון ליש"ט עבור פיצויים למאמנים.

ההחלטה לפטר את סקולארי אחרי 25 מחזורי ליגה בלבד התקבלה בצ'לסי לאחר התיקו בשבת (0-0) עם האל סיטי. בהודעה באתר הרשמי של המועדון הלונדוני נמסר: "לואיס שוחרר היום מתפקידו, ואנו רוצים להודות לו על העבודה שעשה בקבוצה. לצערינו, התוצאות הרעות והיכולת המאכזבת הגיעו דווקא בזמן קריטי בעונה. על מנת להתמודד על תארים אנו חייבים לעשות שינוי כבר עכשיו".

חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה, יחליף את סקולארי בתפקיד. הוא חתם על חוזה עד סוף העונה בו הוא צפוי להרוויח כ-2 מיליון ליש"ט.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט