רותם סלע תהיה הפרזנטורית של מותג בגדי הים גליק לעונת קיץ 2009, זאת תמורת סכום מדווח של כ-25 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ניקול ריידמן, יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ובמגזינים ופרסום בנקודות מכירה, בהשקעה מוערכת של כ-350 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.