עם ההצלחה הגדולה כל-כך של תוכנית הריאלטי "האח הגדול", מעין ניסוי מעבדה טלוויזיוני שאין בו עוררין לגבי טיב הנבדקים, ואולי גם על טיבו של הנסיין-זכיין, אין סיבה להתווכח.
אפשר להידיין על ממדי התופעה ועל הסיבות שהביאו את התוכנית למקום כה בולט בשיח הציבורי ובטבלאות הרייטינג. וזה מה שיעשו הערב סטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי במכללה למינהל, במה שנראה כמו פור פליי לפסטיבל ראש-פינה (שדיון בנושא ראוי בהחלט גם שם). ביום העיון, ששמו "'האח הגדול' כהשתקפות פני החברה הישראלית".
ביום העיון ישתתפו מרצים מבית-הספר, בהם ד"ר דוד גורביץ וד"ר דליה לירן-אלפר; וכן נציגי זכיינית ערוץ 2 קשת, בהם סמנכ"ל התוכניות, רן תלם, ואלעד קופרמן, מפיק ועורך ראשי של "האח הגדול"
בין הנושאים שיידונו: כיצד סחפה הסדרה גם את הצופים הביקורתיים והפכה לתופעה? הצלחת האח הגדול - מה היא אומרת עלינו כחברה? ומה הקשר בין ריאילטי לבין קפיטליזם וערכים נאו-רליברליים?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.