תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017

משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים

בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים

שירות גלובס 13.07.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2017
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2017
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אזורים | לפני כולם

תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו

החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
מפעל הפיס | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס

המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017

משרד הפרסום M&C SAATCHI יטפל בתקציב מותג הרכב יגואר

המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017

גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו

זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר

תקציב מפעל הפיס בהיקף 75 מיליון שקל בשנה יוצא למכרז

התקציב יתחלק בין שני משרדים, וכל משרד יקבל 125 אלף שקל בחודש ואף יוכל לגזור בנוסף 10% עמלה ■ צפויים להתמודד: גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בבאומן-בר-ריבנאי עדיין לא התקבלה החלטה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
גדעון עמיחי | לפני כולם

משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן

זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2017
חברת טבע / צילום: רויטרס

משרד הפרסום מקאן ת"א יטפל בתקציב טבע ישראל

התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2017
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של עיריית תל-אביב

התקציב, בהיקף של כ-6 מיליון שקל, טופל ב-6 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום מקאן 

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2017
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של נת"ע ב-10 מיליון שקל

על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן ■ המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בת"א

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2017

דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה

שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2017
פרסומת לגולן טלקום / צילום מסך

אחרי מכירת גולן טלקום: מי יזכה בתקציב הפרסום?

משפחת זלקינד, מבעלי אלקטרה, נוטה להעביר את תקציב הפרסום של גולן טלקום ל-JWT ישראל ■ זאב קלימי, מנכ"ל החברה, מעדיף כי התקציב יטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2017

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 1037 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 65