תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
גיתם | לפני כולם

תע"א בוחרת משרד פרסום לתקציב של כ-6-7 מיליון ש'

שני המתמודדים הסופיים הם גיתם BBDO ו-iProspect ■ לראשונה הפוקוס של התקציב עובר לדיגיטל, לאור הכוונה להסיט לכיוונו בהדרגה את רוב התקציב ■ קהל היעד של התעשייה האווירית הוא אלפי לקוחות ברחבי העולם מתחומי הצבא, הרגולציה, הממשל והביטחון

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"מ | לפני כולם

מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי

זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2018
קמפיין בזק/ צילום מסך

מה יעלה בגורל תקציב הפרסום של בזק אחרי החלפת הבעלות?

תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ ■ המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes ■ האם הם יכולים להתנחם בכך שהרוכש המסתמן לא מחובר לענף?

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב

מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2017
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
גיתם | לפני כולם

קימברלי מאחדת את תקציבי הפרסום במקאן ת"א

קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four

על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2017
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון

חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

הפיס דוחה את ההכרעה במכרז הפרסום עד אחרי החגים

ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 1036 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 65