תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר
קסטרו | בלעדי

אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה

זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019

אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019

גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז

התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר

לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד

אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ

מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2019

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון

ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

ענת ביין לובוביץ' 19.02.2019
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני

רשתות השיווק נכנסו לתחומים אסטרטגיים נוספים - וההשקעות בקטגוריות הפרסום השתנו

רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2019
אסף גורן / צילום: עמית שיסל

תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'

דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל

שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018

   34567891011121314151617   

   נמצאו 1036 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 65