שטראוס אסטרטגיה

כתבות אחרונות

 
צילום: נטי לוי

האם המיזם פורץ הדרך הבא יצא דווקא מארגוני האנטרפרייז?

המציאות העסקית משתנה בקצב הולך ומתגבר, ומחייבת ארגוני אנטרפרייז מובילים להאיץ את היצירה והיישום של מנועי צמיחה עסקיים, לייצר ערך עסקי-טכנולוגי במהירות גבוהה הרבה יותר מבעבר וליישם הצעות ערך ומיזמים עסקיים חדשים בקצב מאתגר • לשם כך דרושים להם כלים שיאפשרו את שבירת מודל העבודה הקיים ויאיצו הטמעת שינויים ויישומם, תוך רתימת טכנולוגיות הענן והבינה המלאכותית, מסבירים אריאל סלפטר, מנהל האנטרפרייז המסחרי בישראל של Google Cloud ואבנר שטראוס, יו"ר חברת הייעוץ שטראוס-אסטרטגיה

נתן סטולרו 23.02.2023

היכן נמצאות ההזדמנויות עבור אנשי ה-IT בארגונים שתקציבם יקוצץ בקרוב?

אבנר שטראוס, מנכ"ל חברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה, משיב: למרות המיתון, ה-IT עומד בפני גידול יוצא דופן, ומי שיוביל אותו בחוכמה יקצור את הפירות

שמוליק שלח 10.11.2008