שטראוס

כתבות אחרונות

 
לא רק הסלמונלה במוצרי עלית הביאה לירידת המניה של שטראוס / צילום: טלי בוגדנובסקי

יותר מכאב בטן חולף: המשקיעים קילפו כחצי מיליארד שקל משווי השוק של שטראוס ביומיים

ענקית הקמעונאות הכריזה על ריקול נרחב בשל דגימות סלמונלה במפעל עלית, וציינה כי עשויה להיות לכך "השפעה מהותית" על הרווחיות שלה השנה • מי ששם את כספו על מניית שטראוס לפני שנה, רושם כעת תשואה אפסית על השקעתו • ואיך משפיעה הלחימה באוקראינה על פעילות החברה?

חזי שטרנליכט 26.04.2022
ממתקי שוקולד של עלית בקיוסק / צילום: Shutterstock, Polina LVT

שטראוס מתנהלת "לפי הספר". לא בטוח שזה יספיק לה בפרשת הסלמונלה

הציבור אולי רגיש במיוחד לריקול בקטגוריות המזון, אך הניסיון מלמד שכל עוד החברה מתנהלת בשקיפות ובהוגנות, הזיכרון הצרכני קצר • מאז שהחלו להתברר ממדי התקלה במפעל השוקולד של שטראוס, החברה מתנהלת מבחינה תקשורתית "לפי הספר" • אך יש שני אירועים שאינם תלויים בה ויכולים לייצר לפרשה טוויסט פתאומי

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2022
שוקולד פרה עלית. ריקול נרחב של מוצרים / צילום: תמר מצפי

בגלל החשש מסלמונלה בשטראוס: גם יוניליוור הודיעה על ריקול

שטראוס הכריזה על ריקול נרחב במוצרי השוקולד של עלית בשל דגימות סלמונלה במפעל בנוף הגליל • דיווחה לבורסה כי "לאירוע עשויה להיות השפעה מהותית על רווחיות החברה לשנת 2022" • בין המותגים שנפגעו: שוקולד פרה, פסק זמן, רבע לשבע, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י ומילקי טופ עם מיני עדשים • הוכרז גם ריקול על גלידות שטראוס מבית יוניליוור

שירה ספיר 25.04.2022
שמן זית / צילום: Shutterstock

שטראוס: התגלו בקבוקי שמן זית מזויפים במיתוג של יד מרדכי

פשיטה של מג"ב חשפה מחסן שבו נעשו ניסיונות לזייף שמן זית של יד מרדכי • לבקבוקים המזויפים יש פקק פלסטיק ללא לוגו של יד מדרכי

שירה ספיר 12.04.2022
גיורא בר דעה / צילום: ענבל מרמרי

השבחת השקעות בפודטק וצמיחה במכירות סידרו לשטראוס גידול דו-ספרתי ברווח השנתי

רווחיה של ענקית המזון צמחו ב-2021 ב-16% והסתכמו ב-639 מיליון שקל • השיפור בהכנסות, לרמה של כ-8.7 מיליארד שקל, נבע מגידול במכירות כמותיות, מעלייה במחירי המכירה של חברת הקפה בברזיל ובאירופה, מצמיחה בפעילות חברת המים ומעלייה במכירות ובנתח השוק בישראל

קובי ישעיהו ושירה ספיר 22.03.2022
גלעד שמי משה, עובד אריזה, שטראוס מלוחים / צילום: באדיבות שטראוס

"פתיחת חטיף יצרה אצלי תסכול; כעת אני עושה זאת בקלות": בשטראוס משיקים אריזות חטיפים נגישות יותר לאנשים עם מוגבלות

בעקבות פנייה בנושא של מיזם "שווה פיתוח", הפועל עם עסקים לקידום פיתוח ו/או התאמה של שירותים ומוצרים עבור אנשים עם מוגבלות, הרימו בקבוצת המזון את הכפפה • בתום תהליך של שנה מגיעות אל המדפים אריזות מונגשות למגוון חטיפים, המאפשרות פתיחה קלה ונגישה יותר • קרן ברקת, מנהלת השיווק והקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס: "לא כולם הצליחו לפתוח את אריזות החטיפים שלנו - וזה נתן לי אגרוף בבטן"

צילום: ינון סלוצקי 28.02.2022
משאית של אינפיניה מיחזור / צילום: אינפיניה מיחזור

מנייר חדרה ל"אינפיניה": החברה הוותיקה יוצאת במיתוג מחודש

השם החדש של החברה נועד לאחד את כל זרועות פעילותה תחת מותג אחד • וגם: "המציאון", רשת יד שנייה שמעסיקה עובדים עם מוגבלויות, פותחת סניף בדיזנגוף סנטר • אירועים ומינויים

מיכל רז-חיימוביץ' 23.02.2022
עו''ד מיכל כהן, הממונה על התחרות / צילום: אביגיל פפרינו-באר

הממונה על התחרות: מתנגדת למיזוג בין שטראוס למשק ויילר

"בדיקת הרשות העלתה בין היתר כי ויילר היא יצרנית הטופו הגדולה והמשמעותית בישראל, וכי ההיתכנות לכניסתם של מתחרים נוספים פרט לצדדים למיזוג המוצע, היא נמוכה", נכתב בהודעת הרשות

שירה ספיר 23.02.2022
מנכ''ל רשות החדשנות דרור בין / צילום: תמר מצפי

שברון הפסידה במכרז של רשות החדשנות להקמת חממת אקלים

רשות החדשנות הכריזה על הזוכים בהפעלת חמש חממות טכנולוגיות חדשות בתחומי אקלים, פודטק, חלל ובריאות • חממות חדשות יקימו 150 חברות טכנולוגיה ב-5 שנים • על רקע הביקורת הציבורית: ההצעה שהגישה שברון לא נבחרה

שני אשכנזי וגלי וינרב 22.02.2022
קמפיין הדיגיטל של דוריטוס

ההימור של דוריטוס השתלם, ולמרות האיום בחרם, השיח היה בעיקר חיובי

הקמפיינים הבולטים במדד הפרסומות המדוברות מזכירים שמשפחתיות מצליחה לגעת בצופים • קמפיין הדיגיטל של דוריטוס הצליח לעורר בחודש אחד שיח של שנה שלמה, ואילו רשתות השיווק ויקטורי ואלונית, שהפרסומות שלהן בדרך-כלל לא מייצרות שיח, זכו לאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
סלטי סברה של שטראוס / צילום: יח''צ

מכתב אזהרה מה-FDA יעלה לסברה של שטראוס בפגיעה משמעותית בהכנסות וברווח

בעקבות בדיקה שנערכה במפעלה של יצרנית החומוס בוירג'יניה, היא נדרשת לאמץ "תוכנית התאמות" שצפויה להגדיל את הוצאותיה, כמו גם לפגוע באופן זמני בכושר הייצור של המפעל

שירה ספיר ואביב לוי 10.02.2022
גיורא בר-דעה, נשיא ומנכ''ל קבוצת שטראוס / צילום: ענבל מרמרי

שטראוס מגיבה לאיום של ליברמן וברביבאי: "אינו מדויק וחוטא למציאות"

שרי האוצר והכלכלה דרשו אתמול משטראוס ומשישה יצרנים ויבואנים נוספים לבטל את גל עליות המחירים במשק • בתגובתה כתבה שטראוס כי החברה לא העלתה מחירים ולא הודיעה על התייקרויות בעתיד הקרוב

אורן דורי 31.01.2022
קמפיין דוריטוס ליום המשפחה. הרגיז יותר את החברה הדתית־לאומית / צילום: צילום מסך
פרסומות | ניתוח

המהלך המחושב של שטראוס: הקמפיין ה"שנוי במחלוקת" עלה בדיגיטל בלבד

מותג החטיפים דוריטוס עלה בקמפיין רשת לרגל יום המשפחה בהשתתפות משפחות להט"ביות, וקרא "להעז בבחירות" • ברשתות החברתיות מיהרו גולשים להודיע כי יפסיקו לצרוך את המוצר, אולם בחברה החרדית לא מודעים לקיומו מאחר שעלה בפלטפורמות שהוא נמנע מהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2022
דינה שובל / צילום: איל יצהר

דינה שובל היא מנהלת צעירה שהוקפצה לתפקיד מפתח בשטראוס בלי כל ניסיון. כך היא עשתה זאת

דינה שובל, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל בשטראוס, הוצנחה לתפקידה בלי כל ניסיון רלוונטי, במה שהיא עצמה מגדירה כמהלך חסר תקדים ולא טריוויאלי: "האמינו ביכולות שלי" • כדתייה ופמיניסטית עוד מבית הוריה בשיכון חב"ד בלוד, לא מפתיע שהיא פועלת לשוויון מגדרי ונלחמת בסטריאוטיפים

מיכל רז-חיימוביץ' 28.01.2022
פרינגלס. יתייקרו ב-7.8% / צילום: Shutterstock, Aida Servi

גם פרינגלס וסוכרזית מתייקרים: דיפלומט ושטראוס מצטרפות לגל העלאות המחירים

דיפלומט, יבואנית המזון השנייה בגודלה בישראל, הודיעה כי היא מעלה בין 4% ל-16% את מחיריהם של מגוון מוצרים, ביניהם פסטה "רומו" ומוצרי היינץ, פרינגלס וקלוגס • במקביל, שטראוס מעלה את המחירים של מוצרים בהפצתה בשיעור של בין 3% ל-17%

עידן ארץ 25.01.2022
הילה מקויסיוס, סמנכ''לית משאבי אנוש בחברת שטראוס / צילום: כדיה לוי

"בעבר היינו מסתכלים מאוד על ניסיון, היום מדברים על פוטנציאל"

הילה מקויסיוס, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת שטראוס, מדברת על אחד השינויים המשמעותיים בניהול ועל הדרכים למנוע התפטרות של עובדים • מדור חדש 

דפנה ברמלי-גולן 04.01.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 919 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 58