קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
קריירה / צילום: Shutterstock

היי-טקיסטים מרוויחים יותר מדי

חלק משמעותי מאנשי הפיתוח הם סוג של פקידי קוד עם תדמית גבוהה ושכר מנופח

אורנה רודי 21.07.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016
אריה הזהב

שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?

השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו

גבי אטל, קאן 27.06.2016
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה

לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
יגאל בראון והדר ליבר מעניקים פרס לעידו קציר / צילום: תמר מצפי

זוכי תחרות young creative: אסא קרן ועידו קציר מאדלר-חומסקי

הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2015

מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?

האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות

יגאל שמיר 22.06.2015
אמיר גיא / צילום: בן יוסטר

איגוד חברות הפרסום משיק את תחרות "קמפיין החודש"

זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
יורם דמבינסקי / צילום: איל יצהר

הברנז'ה על קוצים: האם קקטוס הזהב יחזור לנצנץ?

תחרות הפרסום "קקטוס הזהב" חוזרת במתכונת משופרת, והערב ייערך אירוע ההשקה ■ יו"ר ועדת הקקטוס, יורם דמבינסקי, מספר על המהלכים שנעשו כדי להוציא את התחרות מהאזוטריות שאליה נדחקה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2014

פרסומות לחגים הנוצריים: על תבונה ורגישות - גרסת הפרסום

תקופת החגים בעולם הנוצרי מצליחה להוציא מפרסומאי העולם את הקרייאיטיב הטוב ביותר ■ כמה דוגמאות מרחבי העולם מוכיחות כי פרסומות לחגים לא חייבות להיות צעקניות או אגרסיביות, וכי אלה שנחרתות בזיכרון הן כאלה שפונות לרגש

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2014

תנו את המפתחות לקריאייטיב

משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך

גיל ליבר 09.09.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"

כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"

שירי דובר 16.07.2014
ועידת MAD  לוגו

ועידת MAD 2014: תחרות פורמטים, קריאייטיב וסטארט-אפים

ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א

שירות גלובס 14.07.2014

מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"

גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2014
ועידת MAD  לוגו

8 פרסומאים צעירים עלו לגמר תחרות Young Creative 2014

הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"

שירות גלובס 08.07.2014

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 14