חלק משמעותי מאנשי הפיתוח הם סוג של פקידי קוד עם תדמית גבוהה ושכר מנופח
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו
לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב
הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?
פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות
זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"
תחרות הפרסום "קקטוס הזהב" חוזרת במתכונת משופרת, והערב ייערך אירוע ההשקה ■ יו"ר ועדת הקקטוס, יורם דמבינסקי, מספר על המהלכים שנעשו כדי להוציא את התחרות מהאזוטריות שאליה נדחקה בשנים האחרונות
תקופת החגים בעולם הנוצרי מצליחה להוציא מפרסומאי העולם את הקרייאיטיב הטוב ביותר ■ כמה דוגמאות מרחבי העולם מוכיחות כי פרסומות לחגים לא חייבות להיות צעקניות או אגרסיביות, וכי אלה שנחרתות בזיכרון הן כאלה שפונות לרגש
משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך
גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי
הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"
בינה מלאכותיתמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות