קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

מיהם משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו?

משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף

חגית ברונסקי 06/06/2010

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

חגית ברונסקי 25/05/2010

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25/05/2010

קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן

יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני

עופר גולן 24/05/2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24/05/2010

אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

חגית ברונסקי 23/05/2010

קמפיין גולדסטאר הוא הבחירה של שופט קקטוס הזהב יורם לוי

יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון

יורם לוי 20/05/2010

קמפיין הוועד למלחמה באיידס הוא הבחירה של שופט הקקטוס רביב יצחקי

הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת ‏SDIA‏ "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין‏

‎‎רביב יצחקי‏ 16/05/2010

"בנוף הטלוויזיוני של אז, הקמפיין ההפוך של פוקס היה 'רוק'נרול'"

גיא פורה, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ושופט בתחרות קקטוס הזהב, בוחר את הפרסומת הישראלית שגרמה לו לקנא

גיא פורה 13/05/2010

המותג "קקטוס הזהב" מתרחב: מתחרות לפסטיבל פרסום

גלגולי תחרות הפרסום הישראלית לאורך השנים מעידים על יכולתה להתאים עצמה לשינויים בענף ולרוח התקופה

יגאל בראון 12/05/2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30/03/2010

שינויים בפוגל-אוגילבי: רונן גור פונארוב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב

שירה רוזנשטיין מצטרפת למשרד כאחראית על כל פעילות הניו-מדיה וכמנהלת לקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2010

גיא גורן מצטרף כשותף במשרד הפרסום Fox&friends

עזב באחרונה את פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף ■ יהיה שותף שווה במשרד, שייקרא פוקס-גורן-גלעדי

ענת ביין-לובוביץ' 10/03/2010

גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 03/03/2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14/02/2010

אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח

ענת ביין-לובוביץ' 07/02/2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 14