פרסום

כתבות אחרונות

 
הסוכריות של m&m / צילום: Shutterstock

חברת מארס משתמשת בפמיניזם כדי למכור עוד ממתקים

בימים האחרונים הודיעה יצרנית סוכריות M&M's הוותיקה על כוונתה לשפץ ולעצב מחדש את הדמויות על עטיפות הסוכריות • זה ממש לא פמיניזם, רק נראה כמו, יוצר רעש ברשת ובכך משיג פרסום חינם – אז מה רע?

ד"ר סיגל ברק-ברנדס 27.01.2022
שוק התקשורת / צילום: Shutterstock

הפרסום בטלוויזיה מת? התפכחות המפרסמים מדיגיטל מלמדת אחרת

למרות עליית המחירים הצפויה של רשת וקשת, הן עדיין מציעות מוצר פרסומי אפקטיבי ששווה כל שקל • אם בכלל, המחירים של הטלוויזיה עדיין זולים מדי ביחס לערך שהם מייצרים למפרסמים, בטח ובטח מול השקעת היתר שלהם בעשור האחרון בפתרונות דיגיטליים, שאולי נשמעים חדשניים, אך שהאפקטיביות שלהם מוגבלת מאוד בהשוואה

אסא שפירא 13.01.2022
קמפיין של לפ''מ עם דודו ארז / צילום: צילום מסך

האם המדינה משקיעה מספיק בפרסום למגזרים?

דפוסי צריכת המדיה השתנו בשנים האחרונות, אך התקציב שמשקיעה לשכת הפרסום הממשלתית במגזרים השונים נותר נמוך - כך עולה מנתוני מכון המחקר של הכנסת, שהזמינה ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי • הקורונה הגדילה את ההשקעה רק במעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2022
רותם סלע בקמפיין לבנק דיסקונט / צילום: יח''צ

המלכודת של דיסקונט: איך להתנהל עם פרזנטורית בלי לפגוע באף מגזר

בבנק דיסקונט ספגו השבוע אש על הבחירה להחליף את הפרזנטורית שלהם בגבר בשלטי חוצות בחברה החרדית • הם לא לבד: הדילמה איך לפרסם בחברה החרדית בלי לפגוע בנשים משותפת למפרסמים רבים, אולם בשוק כבר התפתחו פתרונות יצירתיים יותר למניעת חיכוכים עם כל הצדדים • דיסקונט: "הבנק בחר באשה להובלת הקמפיין, וזו העדות הברורה ביותר לגישתו לנושא"

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2021

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23.12.2021
אלדד וינברגר / צילום: איל יצהר
קריאייטיב | בלעדי

אלדד וינברגר מצטרף ליחידת הקריאייטיב של גוגל

לגלובס נוגע כי אלדד וינברגר, לשעבר משנה למנכ"ל במקאן, יצטרף לגוגל בתפקיד creative lead בזרוע הפעילות של גוגל, העוסקת ביצור קריאייטיב המיושם על הפלטפורמות של גוגל עבור מפרסמים ישראלים שפועלים בחו"ל • היחידה, שנקראת google creative works, מנוהלת ע"י אמיר אריאלי

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2021
אולפן ערוץ 14 השבוע. סוג של החמצה / צילום: צילום מסך

המלכוד של ערוץ 14: גם אם נתוני הרייטינג יפורסמו, לא בטוח שהיקף הפרסום יגדל

שבועיים לתוך השידורים בבית החדש, בערוץ 14 רושמים כ-2% רייטינג בפריים טיים, וחבילות הפרסום נמכרות תמורת אלפי שקלים בלבד • בשלב הזה העמימות והעדר נתונים מוועדת המידרוג משרתים אותו, אך האם הוא יכול להמשיך להתקיים כך כלכלית לאורך זמן?

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2021
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

מה עומד מאחורי התביעה הלא השגרתית של טורנדו נגד רותם סלע

בדיסקונט החליטו לקפוץ לליגה של הגדולים, והחתימו את סלע כפרזנטורית בבלעדיות • לגלובס נודע כי צילומי הקמפיין מתוכננים בקרוב. בטורנדו לא מבקשים לעצור אותם, אך דורשים ביטול בלעדיות או פיצוי • מה עומד מאחורי התביעה, ואיך זה ישפיע על תוכניות דיסקונט?

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2021
רותם סלע / צילום: אמיר מאירי

בגלל המעבר לדיסקונט: טורנדו תובעת את רותם סלע

החל משנת 2016 משמשת סלע כפרזנטורית של מוצרי טורנדו • כפי שנחשף לראשונה בגלובס, סלע קיבלה הצעה מפתה במיוחד מבנק דיסקונט, לפיה תקבל כ-2.5 מיליון שקל לשנה ותחתום על סעיף בלעדיות • לטענת סלע, ניסיונות טורנדו לסכל את החוזה עשויים לגרום לה לנזקים של עשרות מיליוני שקלים

אבישי גרינצייג 08.12.2021
איך משפרים את חווית הלקוח? / איור: גיל ג'יבלי

בעידן הדיגיטלי, שיפור חוויית הלקוח מטריד את אנשי השיווק הרבה יותר

הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2021
סוכות בירושלים. התעשייה סביב בנייתן מתחילה כבר באלול / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

אתרוגים לאחרי סוכות: איך לשווק לחברה החרדית בלי לטעות

כל אחד מחודשי השנה העבריים יכול לשמש הזדמנות מצוינת לקמפיין שיווקי ופרסומי עבור החברה החרדית, אם רק משתמשים בשפה המתאימה • למה משתלם לקדם מוצרי חלב באוגוסט, מתי מומלץ לפרסם לימודים אקדמיים, ומתי כדאי למכור מקפיאים • מבוסס על פרק מהספר "איך למכור ארטיק לחרדים"

חיים קליגר 19.09.2021
גיל שגיב, סמנכ''ל שיווק AIG / צילום: איל יצהר

"עם שימוש נכון בדאטה אפשר לחסוך בנותני שירות, ולהביא מתכנתים במקומם"

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, מודה שפוסט חיובי בפייסבוק שווה יותר מכל קמפיין שיווקי חזק • למה המוצר שנקרא "סייף דרייב" נכשל, מה הוא למד מעמוס שפירא, ואיזו טעות נפוצה אצל החדשים בענף? • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 19.08.2021
מודעות לא סטנדרטיות בכפר יונה / צילום: עיריית כפר יונה

אי אפשר לקרוא ואי אפשר להבין: המבקר נגד פרסום הודעות התכנון ובנייה

מבקר המדינה קובע כי התועלת שבפרסום מודעות התכנון והבנייה במתכונתן הנוכחית מוטלת בספק וכי יש לבחור חלופה אפקטיבית יותר ליידוע הציבור • התחליפים להודעות העמומות הנתלות ברחוב או מפורסמות בעיתונים עדיין נדירים

גיא נרדי 07.07.2021
סמנכ"לי השיווק שהשתתפו בסקר צופים ירידה ממוצעת של 30% בתקציבים המופנים לפרסום מסורתי / צילום: Shutterstock, SFIO CRACHO
שיווק | בלעדי

כשאפילו המבוגרים עוברים לאונליין, מנהלי השיווק חייבים לעדכן את הארסנל

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים החדשים בעקבות הקורונה, את דרכי ההתמודדות עם העלייה המשמעותית במכירות האונליין • 2021 מוגדרת ע"י המשתתפים כ"שנת תיקון", שתתאפיין בחלוקה מחדש של תקציבי הפרסום

מיכל רז-חיימוביץ' 01.07.2021
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
אאוטבריין | פרשנות

ותודה לאירופים: התחרות בין טאבולה לאאוטבריין עושה להן רק טוב

לו היו מתמזגות, טאבולה ואאוטבריין היו הופכות לחברה הגדולה בתחום המלצות התוכן בעולם, עם כ-80% מהשוק • נראה שהסיבה המרכזית לכך שהשתיים לא הפכו לאחת היא רשות ההגבלים העסקיים האירופית, שבניגוד למקבילתה האמריקאית לא רצתה לאשר את עסקת המיזוג

אסף גלעד 01.07.2021
אלון ליבוביץ’ / צילום: יח"צ

בית משפט בקליפורניה: פייסבוק לא תגביל את הפעילות של חברת BrandTotal הישראלית עד לתום ההליכים המשפטיים

פייסבוק החליטה לתבוע את BrandTotal הישראלית שהוקמה בשנת 2016, המנכ"ל הגדיר את זה בראיון לגלובס כ"בוקס בבטן" • הצדדים הסכימו כחלק מדיון שהתקיים בסופ"ש בבית משפט בקליפורניה שפייסבוק לא תגביל הפעילות של החברה

נבו טרבלסי וענת ביין-לובוביץ' 01.06.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 39