פרסום

כתבות אחרונות

 
נועה קירל בפרסומת של yes+ / צילום: יח''צ אוהד רומנו
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

החסויות הופכות לפרסומות לכל דבר, ועוד ארבעה טרנדים בולטים בתחום הפרסום

הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2022
מתוך הפרסומת של מודיבודי / צילום: צילום מסך

הרעש התקשורתי הביא תועלת לקמפיין תחתוני המחזור

פרסומות מקטגוריית ההיגיינה הנשית לרוב אינן משיגות זכירות או אהדה גבוהה, מה שהופך את קמפיין הדם של מודיבודי ליוצא דופן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה של כמיליון שקל, הזכירות של יטבתה נמוכה ביחס לאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2022
סצנה מתוך קמפיין מודיבודי / צילום: צילום מסך
ניתוח

מה אפשר ללמוד מהקמפיין לתחתוני מחזור שהסעיר את צופי הטלוויזיה

בשבוע שבו בית המשפט בארה"ב שינה את הפסיקה בנוגע להפלות, בישראל הושק קמפיין שמסמן עוד צעד בשחרור הנשי, ומציג לראשונה דם בזמן מחזור • איך השתנה הייצוג של נשים בקמפיינים, עד כמה מותגי המיינסטרים הם גם חלק מהמהפכה, ומתי מה שנתפס כעת כפרובוקציה יהפוך לחלק מהתרבות הפופולרית

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2022
נועה קירל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

בהיעדר קריאטיב מבריק, גם הפרזנטוריות המפורסמות ביותר זוכות לאהדה מוגבלת

ההומור של אודי כגן וחברת הביטוח 9 מתקבל היטב אצל הצופים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הבחירה של רשת אופטיקנה לתת לפרזנטור עומר אדם להקריא את התגובות נגדו עדיין לא מוכיחה את עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2022
הפקולטה לניהול / צילום: Shutterstock

חברה יצאה בקמפיין פרסומי אגרסיבי - מה זה עשה לשווי שלה?

סיפור ההנפקה לציבור של חברת פיתוח התרופות מקנאביס EPM, שהושעתה ובוטלה, מעוררת שאלות ומחשבות על השימוש שעושות חברות ציבוריות במדיה כדי למשוך את תשומת לבם של המשקיעים • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' דן עמירם וד"ר ארי אחיעז 23.06.2022
נגה ארז בקמפיין אמדוקס / צילום: צילום מסך

מקאן ת"א עם שני קמפיינים ברשימה הסופית של המועמדים ב"אריות קאן"

הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2022
אודי פרידן / צילום: איל יצהר

הפרסומאי הוותיק יוצא לקריירה שנייה בתחום היין: "אני פונה למבינים"

אחרי 40 שנה כאחד מאנשי הפרסום הבולטים בישראל אודי פרידן הופך את התחביב הישן, יינות פרימיום, לעסק, ש"ישנה את השוק" • על בריחת המוחות ממשרדי הפרסום להייטק הוא אומר: "3-5 אנשים בשבוע מבקשים לחזור" • ולמרות שהוא חושב שבנט עושה עבודת קודש התחזית שלו פסימית: "יושבים על חבית נפץ"

אלה לוי-וינריב 17.06.2022
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

הרווח של פריון נסק, החברה העלתה את התחזית השנתית בפעם השנייה

חברת האדטק הדואליות עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון, עם צמיחה של כ-40% בהכנסות וזינוק של פי שלושה ברווח הנקי • החברה הגדילה את תחזיות ההכנסות וה-EBITDA שלה

שירי חביב-ולדהורן 28.04.2022
נטפליקס. האם שירותי הסטרימינג הבינלאומיים ישנו את כללי המשחק של הטלוויזיה המסחרית בישראל? / צילום: Shutterstock

בעקבות כוונת נטפליקס לאפשר פרסומות: קשת ורשת מבקשות פגישה דחופה עם הנדל

קשת ורשת פנו לשר התקשורת יועז הנדל בבקשה לזמן פגישה דחופה בנושא כוונת נטפליקס לשלב בקרוב פרסום על גבי התכנים שלה • לטענתם, "כניסתם לפעילות של גורמים בינלאומיים דורשת התאמה של כללי הרגולציה החלים על השחקנים המקומיים"

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2022
לוגו Trade Desk, חברת האד-טק האמריקאית / צילום: Shutterstock, Tada Images

835 מיליון דולר: האם זו חבילת השכר הכי גדולה של מנכ"ל עד היום?

רוב השכר של מנכ"ל Trade Desk ג'ף גרין ב־2021 הגיע מפיצוי באופציה על מניות שמתממש בשמונה תשלומים, בהתאם ליעדי ביצוע שאפתניים

וול סטריט ג'ורנל 22.04.2022
הישרדות VIP / צילום: יח''צ
ניתוח

פרדוקס התוכן השיווקי: התקנות חדשות, אבל הן מתייחסות למציאות ישנה

הכללים החדשים של התוכן השיווקי בשידורי הטלוויזיה, שנכנסו החודש לתוקף, עשויים להיתפס לא רלוונטיים לשוק העכשווי בישראל • עד כמה המהלך ישפיע על ההתנהלות הכלכלית של הענף, מה אפשר ללמוד מהניסיון במדינות אירופה, האם הצופים יחושו בהבדל, ומי יהיו המרוויחים הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2022
שלמה קרעי, הליכוד יומן הבוקר, רדיו ירושלים, 23.2.22 / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

האם המדינה חייבת להוציא מאות מיליונים בשנה על מודעות בעיתונים?

כמה כסף יכול לחסוך למדינה חוק שיעביר "פרסומי חובה" לאינטרנט? בדקנו • המשרוקית של גלובס

צוות המשרוקית של גלובס 15.03.2022
סניף של ענקית הקמעונאות קרפור באיטליה / צילום: Shutterstock

קמפיין רגיל לא יספיק: האתגר השיווקי הגדול של קרפור

באלקטרה צריכה מבינים כי החיבור לקרפור דורש הרבה מעבר לשיפוץ סניפים או קמפיין פרסום • בכל הקשור לפרסום, תידרש התאמה לשוק המקומי שתעביר את הבשורה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2022
ענקיות הטק חוגגות הכנסות שיא מפרסום / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

ענקיות הטק נהנות מהכנסות שיא מפרסום. האם החגיגה תיגמר?

הכנסות הפרסום של חברות הטק הגדולות נשענות כיום על דאטה צד שלישי • אולם התרחבות חוקי הפרטיות ומעורבות הרגולטורים יכולים להעיב על החגיגה • ואיך כל זה קשור לעלות סל המזון שלנו? • דעה

משה רדמן 14.02.2022
מתחם תערוכת ה־NRF / צילום: National Retail Federation

מה מותגים צריכים לדעת כדי להתמודד עם אתגרי העידן החדש

הקרב על האיקומרס עובר לשרשרת האספקה, הפרסום הדיגיטלי יתבסס על איסוף מידע עצמאי, המותגים עדיין לא מוכנים לפעילות במטאוורס והחנויות הפיזיות מתקשות להשתנות • ארבע תובנות מכנס הריטייל הגדול בעולם, ה-NRF, שנערך בחודש שעבר בניו יורק

משה רדמן 08.02.2022
סטטיק בפרסומת לפרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר מתנגחת במתחרה, וזוכה לזכירות ואהדה. האם בזק תתעלם או שתייצר דו קרב מותגים?

הפרסומת בכיכובו של סטטיק מתברגת במקום גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר, אך לא מצליחה לגבור על הזכירות של דיסקונט והאהדה לדור אלון, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בצל המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה, אסם עולה בקמפיין לבמבה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 39