גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מדיה קום

חברת המדיה של אדלר-חומסקי

עוד כתבות

יוליה שבלזון ושימי המיאס / צילום: אוסף פרטי

בלעדי חילופים בצמרת מדיה קום קונקשנס: שימי המיאס ויוליה שבלזון יכהנו כמנכ"לים משותפים

ירון פאריזון, שמנהל את החברה מאז הקמתה לפני כ-6 שנים, עוזב את תפקידו וימונה למנכ"ל מדיה קום אוסטרליה וניו זילנד • את מקומו יתפסו שימי המיאס ויוליה שבלזון

פררו רושה

בלעדי שלוש חברות מתמודדות על תקציב המדיה של פררו רושה

ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב

יוניברסל, מדיה קום ופרל ויו מתמודדות על תקציב המדיה של יונדאי-מרצדס

הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין

גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

בלעדי יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

לפני כולם מסתמן: הממונה לא תאשר שת"פ גם בין יוניון ו-TMF

אחרי שהודיעה כי היא דוחה את הבקשה לשת"פ בין זניט ומדיה קום, ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים נוטה לדחות גם את הבקשה למיזוג בין יוניון ו-TMF • הוזמנו לשימוע בתחילת יוני • אם הבקשה לא תאושר - בכוונת חברות המדיה לפנות לבית הדין להגבלים

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

מסתמן: הממונה לא תאשר בקשת השת"פ של זניט ומדיה קום

לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב • טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF

אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף

מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך

מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה

חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי

לפני כולם תקציב המדיה של קולגייט פלמוליב יעבור למדיה קום

זאת בעקבות המשפט והפרידה בין יוניון ל-WPP ■ מדיה קום, שבבעלות אדלר-חומסקי, מטפלת באמצעות זרוע אחרת בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, המתחרה בקולגייט פלמוליב בזירות רבות

טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל

התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי

לפני כולם יוניברסל מקאן ומדיה קום מתמודדות על תקציב המדיה של טבע

תקציב טבע נחשב לבינוני בהיקפו - כ-10 מיליון שקל בשנה - אולם הוא נחשק בעיני המשרדים הגדולים בשל היותו תקציב אסטרטגי

Novartis נוברטיס

לפני כולם עקב רכישת נוברטיס ע"י GSK: תקציב המדיה עובר למדיה קום

מדובר בתקציב מדיה משמעותי בהיקף ריאלי של כ-12 מיליון שקל

אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר

לפני כולם אחרי הדיל עם גוגל: קבוצת אדלר-חומסקי תעבור דירה

לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים

לפני כולם מדליית זהב למדיה קום ולשטרן-אריאלי בתחרות הפרסום בקאן

המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה

לפני כולם סוף לסכסוך: נפתר המשבר בין מדיה קום וארטימדיה

הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"

הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר

הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה