גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מדד המותגים

עוד כתבות

חנות הפופ-אפ של טסלה בקניון רמת אביב / צילום: איל יצהר

כניסת טסלה לארץ היא בית ספר לשיבוש שוק

עם אסטרטגיה ברורה מתחילת הדרך, ועם הצעת ערך ללקוח שגדולה יותר מסתם רכב, הצליחה חברת הענק של אילון מאסק לזעזע את השוק המקומי • מדד המותגים 2022

אם ובת בסרטון Toxic influence של דאב / צילום: מתוך קמפיין דאב

סקר מדכדך אחד ששינה את כל התפיסה השיווקית של חברת דאב

מותג הטיפוח החליט להעמיד את ההערכה העצמית הנמוכה של נשים בכל רחבי העולם במרכז המאמץ השיווקי של המותג • מותגים אחרים כבר הלכו בעקבותיו • מדד המותגים 2022

שילוט חוצות ברמת החייל. ב־2021 לגיוס עובדים בפלייטיקה. ב־2022 - מבצעים בחברת אמירים / צילום: איל יצהר, שלומי יוסף

לאן נעלם הטרנד הלוהט של ענף ההייטק בשנת 2021

מופעי הראווה של שילוט החוצות לגיוס עובדים הולכים ונעלמים בחסות המשבר בענף • "יותר מדי חברות דאגו לאופן בו הן ייתפסו מבחוץ ויצאו עם קמפיינים הנוגעים לכיבוד העובדים. עכשיו הן מפנימות שזו לא הדרך" • הצצה לגלגול העדכני והבוגר של מיתוג המעסיק • מדד המותגים 2022

נייקי מול אדידס / צילום: Shutterstock

ראש בראש: נייקי ואדידס במאבק צמוד על צמרת הטבלה

למרות שהיא מכניסה רק חצי ממנה, אדידס הגרמנית מנצחת את נייקי האמריקאית ברשימת מותגי האופנה האהובים על הישראלים • קסטרו היא הישראלית המובילה בקטגוריה • פוקס ותמנון נכנסו גם הן לרשימת מאה המובילים • מדד המותגים 2022

מדד המותגים החדש מוכיח עד כמה מותגי הרכב המסורתיים מעוגנים בתודעת הציבור הישראלי / צילום: Shutterstock, alexfan32

איזה מותג רכב הוא האהוב ביותר בישראל, ומה המקום של טסלה ברשימה?

לא פחות מעשרה מותגי רכב חדרו לרשימה הכללית של מאה המובילים • על אף התהודה שיצרה טסלה והחשמליות הסיניות שעשו עלייה מוצלחת, החברות המסורתיות הן אלו שכבשו את הטבלה • מדד המותגים 2022

אתלטים קנדיים לבושים בבגדי המותג לולו למון באולימפיאדת החורף האחרונה / צילום: Reuters, Carlos Osorio

איך לייצר מותג מצליח בישראל בלי לפתוח אפילו חנות פיזית אחת

המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה?

במבה שזורה בחיי הישראלים / צילום: Shutterstock, defotoberg

סוד הקסם של במבה והמהפך של המים המינרליים בדרך לצמרת

במבה הוא המותג הישראלי המוביל במדד אחרי חברות הענק מארה"ב • ובכלל, מוצרי מזון ומשקאות נתפסים מוערכים במיוחד ומהווים כמעט רבע מרשימת מאה המותגים • וגם: הדרך של קוקה-קולה לתחתית, ושל מותגי המים לצמרת • מדד המותגים 2022

הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

חברות הביטוח נכנסו לכל תחום אפשרי והשתלטו על הפריים טיים

מהפך דרמטי התחולל בכל מה שנוגע לחברות הביטוח • הן אימצו אסטרטגיית שיווק חדשה, משקיעות בפרסום יותר מבעבר ונכנסות כמעט לכל תחום אפשרי, מאנרגיה מתחדשת ועד לאשראי חוץ-בנקאי • בית ההשקעות אלטשולר שחם רק במקום ה-193

המסחר בחנויות הפיזיות צפוי להצטמק / צילום: כדיה לוי

חוויה במקום מוצר: הקניונים ומרכזי המסחר מסתגלים למציאות החדשה

דור ה-Z מושך אחריו את דור ה-Y לתרבות צריכה חדשה שמעדיפה לרכוש חוויות על פני חפצים • השינוי הזה מהווה אתגר לא קטן למרכזי הקניות והחנויות • מדד המותגים 2022

נטפליקס מציגה: פרסום יכול להיות דבר נפלא / צילום: Shutterstock

חוששים מפרסומות בנטפליקס? מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה בטוח שזה יכול להיות דבר נפלא

בחודש אפריל האחרון הפתיעה נטפליקס והודיעה כי תשלב מודעות בתכנים שלה, בניגוד למיתוג הבסיסי שלה • מדובר בצעד חיובי עבורה, אבל גם עבור המשתמשים שלה • מדד המותגים 2022

אגד / צילום: Shutterstock, defotoberg

עסקת הענק למכירת אגד עשתה טוב למותג

חברת האוטובוסים שנמכרה במיליארדים רשמה ציונים גבוהים במדדי השירות וכבשה את צמרת הקטגוריה • בצל המאבקים הפנימיים והשינויים הפרסונליים בצמרת החברה, אל על התברגה במקום ה־94 • אסף זגריזק ומיכל רז-חיימוביץ'

החברה שזיהתה איפה יהיה שוק הנדל''ן הסוער הבא / צילום: Shutterstock

החברה שזיהתה איפה יהיה שוק הנדל"ן הסוער הבא

אין במטאוורס ישות שמייצגת יותר את ערכי העולם החדש מאשר Decentraland - חברת נדל"ן דיגיטלי המציעה למכירה כ-90 אלף "חלקות אדמה" • מדד המותגים 2022

דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן / צילום: Associated Press

דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן

לפני שני עשורים נכנסה קים קרדשיאן לתודעה כשהופיעה בסדרת הריאליטי המפורסמת • מאז היא מיצבה עצמה כאשת עסקים בעלת מותגים יוקרתיים, ויכולה לספק לכולנו שיעור מאלף בשיווק • מדד המותגים 2022

ביג אילת / צילום: ביג מרכזי קניות

מרכזי הקניות של ביג השאירו מאחור את חברות הנדל"ן למגורים

שוק הנדל"ן המקומי רותח והדירות החדשות נחטפות במהירות • אולי זו הסיבה שחברות הבנייה למגורים משקיעות יותר בקידום פרויקטים במוסדות התכנון מאשר בפרסום, והמותגים שלהן לא נכללו בין מאה המובילים, ואפילו לא ברשימת ה־150 • מדד המותגים 2022

גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

אתלטים קנדיים לבושים בבגדי המותג לולו למון באולימפיאדת החורף האחרונה / צילום: Reuters, Carlos Osorio

מותגי האופנה שמציגים: איך להפוך ללהיט בישראל בלי אף חנות פיזית

המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה? • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

סניף קרפור בפולין. נציגי ההנהלה הצרפתית מעורבים מאוד בהשקה בישראל / צילום: Shutterstock

המהפכה הצרפתית: היכונו לרעידת האדמה של רשת המרכולים קרפור

בפעם הראשונה בישראל, רשת שיווק מזון בינלאומית נכנסת לפעילות מקומית • באלקטרה צריכה, שחתומים על המהלך, יצטרכו להתמודד עם הספקים שצפויים להערים קשיים, עם שופרסל שלא תוותר בקלות על מעמדה ועם מוטי בן משה, המחזיק בשטחי הנדל"ן המיועדים של הסניפים, שעלול להפעיל שרירים • האתגרים של ענקית הקמעונאות האירופית ב-7 נקודות • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

לפעמים משתלם לפרגן: כך הפכה ברגר קינג ל"חברה ששמה את האנשים לפני הרווחים"

אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בוחר ברשת ההמבורגרים שתמכה במסעדנים באשר הם בסגר השני בבריטניה, אבל גם לפני ואחרי, הוכיחה שוב ושוב אחריות חברתית וזכתה לחשיפת ענק ולהערכה רבה למותג • מדד המותגים

אלונה בראון / צילום: איל יצהר

אלונה בר און: "אמון ואמונה הם מושגים כלכליים, 'רציונליים'"

כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"