דור אלון של מוטי בן משה מציעה שתי חלופות משופרות, יגאל דמרי וחברת בי.ג'י.איי של רמי לוי הגישו גם הן הצעות מעודכנות • בעוד זמן קצר יתכנסו מחזיקי אג"ח ט לדון בהצעות ויתנו את החלטתם עד מחר בצהריים
איש העסקים הודיע על הארכת תוקף הצעתו, מבלי לשדרג אותה • במקביל הודיע כי יגיש ערעור לביהמ"ש העליון, לאור החלטת המחוזי לקיים את הליך המכירה הסופי מחדש • נאמן ישראייר: "מטרת בן משה היא לחבל בהליכי מכירתה של ישראייר"
המתמודדים על רכישת חברת התעופה יוכלו להגיש הצעות משופרות וסופיות עד 28 בדצמבר • בעוד מחזיקי אג"ח אי.די.בי נוטים לטובת הצעתו של יגאל דמרי, מוטי בן משה "שוקל את צעדיו"
כמות מושבי העסקים במטוס מדגם ER 737-900 היא שהעניקה את הטיסה המדינית לחברת אל על במסגרת מכרז שהפעילה חברת הנסיעות הממשלתית ענבל חברה לביטוח • למעשה, לפי תנאי המכרז, אף חברה ישראלית אחרת יכלה לזכות בטיסה המדוברת כשתנאי המכרז הראשוניים שונו
השופט חגי ברנר הכריז על מכרז נוסף, סופי ואחרון, שיתקיים בין שלושת המציעים הסופיים • חברת דור אלון, חברת בי.ג'.איי ואיש העסקים יגאל דמרי יוכלו להגיש הצעות מעודכנות וסופיות עד לתאריך 28 בדצמבר בשעה 12:00
עו"ד אופיר נאור: "בוודאי שלא ניתן לאשר הצעה מאוחרת שלא עמדה בכללים, מבלי לאפשר למציעים מתן הזדמנות שווה והוגנת להתייחס להצעה זו"
עם זאת, דמרי הגיש את הצעתו כיממה לאחר המועד האחרון להגשת ההצעות שקבע נאמן אי.די.בי, כך שהבחירה צפויה להיתקל בהתנגדותם של המשתתפים האחרים במכרז • לפי הצעתו האחרונה, דמרי ירכוש 83% ממניות ישראייר בתמורת 140.4 מיליון שקל במזומן
ההצעה מעמידה את דמרי בקו אחד עם מוטי בן משה, אך הגשתה לאחר המועד שנקבע צפויה לעורר התנגדות מצד המתמודדים האחרים
הצעתו של מוטי בן משה לרכישת חברת התעופה נתפסת כגבוהה ביותר, אלא שהוא זוכה לאמון נמוך יותר בקרב כמה ממחזיקי האג"ח של אי.די.בי, בהשוואה לאמון הרב לו זוכים בשוק ההון מתחריו, רמי לוי ויגאל דמרי
שלוש הצעות שהוגשו מטעמן של חברות שבשליטת יגאל דמרי, מוטי בן משה ורמי לוי, יועלו לדיון באסיפת מחזיקי אגרות החוב מסדרה ט' של חברת אי.די.בי, שתתכנס בשעה 14:30 • ההצעה של בן משה היא הגבוהה ביותר
לגלובס נודע כי אל על תכוון לתדירות של טיסה יומית לפחות במטוסי הדרימליינר שלה • מאל על נמסר כי "החברה מברכת על ההודעה ההיסטורית ותחל בהיערכות מבצעית להפעלת טיסות ישירות" • מנכ"ל ישראייר מעריך כי הפוטנציאל הוא ל-150 אלף נוסעים ישראלים שיבקרו במרוקו בשנה
חברת התעופה נמצאת על המדף כבר כמעט שלוש שנים, מאז ביטול המיזוג שלה עם אל על, אך עד כה לא מצאו כל אותם אנשי עסקים עמוקי כיסים עניין בפעילותה • מדוע דווקא עכשיו, בסיום אחת השנים הקשות בתולדותיה, מתפתח קרב על רכישתה של ישראייר?
לאור ההצעות והשדרוגים לרכישת ישראייר, כולל כניסת שחקנים למרוץ - בהם חברת ההשקעות של י.ח דמרי שהציעה לשלם 141.4 מיליון שקל במזומן על החברה - רמי לוי צפוי לשדרג את הצעתו בימים הקרובים • בתוך כך, הנאמן קובע דד-ליין להגשת הצעות לרכישת ישראייר עד 14.12.2020
י.ח דמרי השקעות הגישה את הצעת המזומן הגבוהה ביותר שהתקבלה עד כה עבור חברת התעופה • ההצעה כוללת גם ויתור על החוב של אי.די.בי, שהיקפו עומד על כ-16.3 מיליון שקל
מוטי בן משה משדרג הצעתו, שהוגשה באמצעות דור אלון, ומציע שתי חלופות • קדמו לו קרן פורטיסימו, גלובל כנפיים ובי.ג'י.איי, ששיפרו את הצעותיהן, המשקפות לחברת התעופה שווי של יותר מ-50 מיליון דולר
גלובל כנפיים הודיעה כי תשלם 40 מיליון שקל במזומן ותעלה את רכיב האג"ח בהצעתה ל-50 מיליון שקל במקום 45 מיליון • החברה מציינת כי ההון העצמי שלה עומד על 82.8 מיליון דולר ויוכל לעלות ל-120.8 מיליון דולר אם תקבל את מלוא השליטה בישראייר
אל עלארקיעחברות תעופהטיסותישראל במלחמהלואו קוסטנתב"גסיוע ממשלתירמי לוישב"כ