חברות מדיה

כתבות אחרונות

 

הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר

‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014
לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן מפסיק את ההתקשרות עם יוניברסל מקאן

המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2014

איגוד הפרסום דורש שימוע לגבי מסקנות ועדת שחם

האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

בכירי ענף המדיה והפרסום יגיעו מחר לשימוע בוועדת שחם

עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2013

זכייניות הטלוויזיה המסחרית יופיעו היום בפני ועדת שחם

הוועדה, שבוחנת את הגבלת נתח השוק בטלוויזיה שבו יכולה להחזיק חברת מדיה, הזמינה לשבוע הבא את חברות המדיה ובכירים בענף הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2013

הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם

עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013

גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"

‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.12.2013

גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות

‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה מאריכה את מנדט ועדת שחם עד סוף ינואר

‎‎מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.11.2013
לפני כולם

קשת ורשת נגד המלצות ועדת שחם: "יפגעו בטלוויזיה"

זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2013
אמיר גיא | לפני כולם

גיל סמסונוב: "ועדת שחם מנסה להזיק לטלוויזיה"

בענף הפרסום מסרבים להגיע לשימוע של ועדת שחם, בטענה כי העומד בראשה מונע מאג'נדות אישיות ■ הוועדה הקפיאה את מסקנותיה בתחום רכש המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2013

איגוד הפרסום לרשות השנייה: קיימו שימוע על המלצות ועדת שחם

באיגוד מבקשים לקבל לידם את כל הפרוטוקולים של הוועדה ואת החומרים שהוצגו בפניה בנושא רכש המדיה ■ יעקב שחם: אם ידרשו לקיים שימוע, לא אתנגד

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2013

ועדת שחם אישרה את ההמלצות להגבלת רכישת הפרסום בטלוויזיה

הוועדה אישרה המלצות להגביל ל-10%-15% את האפשרות של זכייני הטלוויזיה למכור מדיה לחברות המדיה ■ הממונה על ההגבלים, שבוחן אף הוא את שוק המדיה ושוקל להגביל את חברות המדיה ב-25%: המגבלה המחמירה היא שתחול

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2013

אמיר גיא: "ועדת שחם אינה עומדת מעל רשות ההגבלים"

‎ועדת שחם, הבוחנת את שוק התקשורת, צפויה להמליץ על הגבלות למשרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

מסתמן: שחם ימליץ להגביל את חברות המדיה לרף של 10%-15%

‎‎על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2013

בעקבות החלטת גילה: מה צפוי לקרות בשוק רכש המדיה?

החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2013

   12345678910111213   

   נמצאו 195 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 13