חברות ישראליות המתמחות ביצוא פורמטים לחו"ל צפויות לספוג נסיגה משמעותית, אך מדובר בשוק קטן יחסית
בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל
חברת זניט מדיה תרכוש את המדיה לקמפיין הקרוב של מותג הרכב סיטרואן
בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר
הערכות: היקף הפרסום בטלוויזיה ירד אמש בכ-30% יחסית לערב הקודם
באחרונה פורסם כי חברת המדיה העולמית קראט הפסיקה את ההתקשרות של החברה בארץ עם פוגל-אוגילבי, והוא נאלץ למצוא פתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו
חברת המדיה מקבוצת מקאן-אריקסון ביקשה לבטל את סמכות ועדת שחם מטעם הרשות השנייה, שקבעה מגבלות בתחום רכש המדיה
ועדת שחם קבעה רף של 25% שיכולה חברת מדיה להוות מכלל הכנסות הזכייניות ■ יוניברסל מקאן: לוועדה לא הייתה סמכות חוקית לפעול
מסקנות ועדת שחם קבעו כי יש לקבוע רף מקסימלי שחברת מדיה יכולה להוות מהיקף ההכנסות של זכיינית טלוויזיה, כאשר הרף נקבע על 25%
זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"
לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים
גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"
מועצת הרשות השנייה: ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן
אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים
איציק וייץגיא שמחוןזניט מדיהמדיה קוםפרטיות באינטרנטפרסום בטלוויזיהפררוקבוצת קרסושפ"אתקציב מדיה