משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים
אטל פרש לאחרונה מזניט מדיה, וברקו הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל ובעלי חברת המדיה NEXT IN
לאורך שנות כהונתו היו לאטל חילוקי דעות מקצועיים עם קברניטי הקבוצה לגבי האופן האסטרטגי בו יש לנהל את נושא המדיה
זאת בעקבות אובדן תקציב פרוקטר ■ חברת המדיה סטארקום תמוזג עם חברת המדיה זניט ■ מנכ"לית סטארקום הילית מגד פורשת ■ המהלך כולל גם פיטורים של מספר עובדים להם לא יימצא מקום במסגרת הממוזגת
שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה
חברת זניט מדיה תרכוש את המדיה לקמפיין הקרוב של מותג הרכב סיטרואן
במקביל עשויה פרטנר לבקש הצעות לרכש מדיה מזניט ומיוניברסל
החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי
התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"
מינויו של ורשבסקי, לשעבר מנכ"ל ערוץ 10, צפוי לחזק את זרוע המדיה של פובליסיס, הנחשבת לחלשה יחסית בקבוצת הפרסום
שת"פ זניט ו-TMF אמור היה לייצר כוח חזק בשוק רכש המדיה מול יוניברסל מקאן ■ גילה: הטענה שכוח שוק בידי גורם אחד מצדיקה יצירת כוח אחר, אינה תקפה
הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF
Grant Thorntonהרשות השנייהאירועים ומינוייםחברות מדיהיוניברסל מקאןמדיה קוםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםפררותקציב פרסום