ענקית המזון הודיעה כי החל מ-1 במרץ היא מעלה את מחירי מוצרי הגלידה והשוקולד - ביניהם שוקולד קליק, גלידות שטראוס שהיא מפיצה וורד הגליל - ב-4.7% עד 15% • ביוניליוור מסבירים את ההתייקרויות בעליית מחירי הקקאו והסוכר
שטראוס הכריזה על ריקול נרחב במוצרי השוקולד של עלית בשל דגימות סלמונלה במפעל בנוף הגליל • דיווחה לבורסה כי "לאירוע עשויה להיות השפעה מהותית על רווחיות החברה לשנת 2022" • בין המותגים שנפגעו: שוקולד פרה, פסק זמן, רבע לשבע, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י ומילקי טופ עם מיני עדשים • הוכרז גם ריקול על גלידות שטראוס מבית יוניליוור
חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית
לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של גלידות מבית המותג המקומי של יוניליוור, גלידת שטראוס, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה
דני רוז'נסקי הוא מנהל הפיתוח של גלידת שטראוס מבית יוניליוור, והוא טעם יותר גלידות ממה שאפשר לדמיין • התפקיד שלו הוא לקלוע בדיוק למה שהצרכנים מחפשים במקרר הגלידות • אנשים שנהנים בעבודה, מדור מיוחד
החברה מייקרת את הגלידות שהיא מייצרת תחת המותג גלידות שטראוס בשיעור של עד 4% • בין המוצרים שיתייקרו: "טילון", "מגנום" ו"סולרו" • הנימוק של יוניליוור: "עלייה מתמשכת בתשומות הייצור"
גלידת שטראוס מודיעה כי השנה נפגוש קרמבו שיהיה ידידותי יותר לסביבה באמצעות הסרת נייר האלומיניום באריזות השמינייה אך אל חשש - טעמו לא ישתנה
הנחיות חדשות של הקונצרן העולמי אוסרות קידום ממתקים לילדים באמצעות דמויות ממותגות • המתחרה הגדולה, גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיכה לשווק ארטיקים עם הפתעות
עונת הגלידות מושקת עם 3 מגמות: חומרי גלם משובחים, השאלת מותגים ותזונה בריאה ■ בגרסת החדשנות צפוי מזרק גלידה וחיבור ליו-טיוב
גלידת הפרימיום מוצעת באריזות 520 מ"ל ב-6 טעמים בהשראת קינוחים שונים
הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו
שוק הגלידות כולו ירד אשתקד ב-1.8%, והמכירות הסתכמו ב-783 מיליון שקל
קרמבו שטראוס הוא המותג המוביל בקטגוריה, האחראי לכמעט כל מכירותיה ■ קמעונאי: "האריזה של 32 יחידות מטעה כי היא נראית כמו האריזה של 40 יחידות. הצרכן הרגיל לא ישים לב לשינוי" ■ יוניליוור: אין תגובה
בן אנד ג'ריס דורגה ראשונה במבחן הטעימות של "גלובס", שכלל 8 גלידות וניל תעשייתיות ובחן את מרקמן ואת רמת המתיקות שלהן ■ אחריה מדורגות ג'ויה ולה קרמריה, ואחרונה ג'לאטו המיובאת ע"י רשת מגה
סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות
גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%
הישראלים מוציאים כ-1.6 מיליארד שקל בשנה על גלידות, אך רשתות הגלידריות מסתפקות בכרבע מהסכום ■ לשטראוס יש נתח של 47.5%, ולנסטלה 37.2%
בדיקת "גלובס" מעלה כי למרות שמדובר ברשות ממשלתית, המחיר לצרכן של גלידות ושלגונים באתרים של רשות הטבע והגנים כפול ויותר ממחיר העלות ■ הרשות: "בהשוואה שעשינו גילינו כי נקודות המכירה שלנו הן הזולות ביותר"
מנכ"ל גלידת שטראוס, יורם אביגד: "צמחנו ב-12% ושיפרנו את כוחנו התחרותי, ולא בגלל שינוי במחיר אלא מכיוון שהצרכנים פשוט קונים יותר גלידות"
הודיעה על איסוף אריזות חיסכון של גלידות שטראוס המכילות 2 ליטר בטעם שוקו עוגיות וניל צ'יפ, הנושאות תאריך אחרון לשיווק 17-18.4.2012