גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גלידת שטראוס

עוד כתבות

חטיף שוקולד קליק של יוניליוור. המחיר יעלה / צילום: תמר מצפי

מצטרפת לגל העלאות המחירים: יוניליוור מייקרת את הגלידות ואת השוקולד

ענקית המזון הודיעה כי החל מ-1 במרץ היא מעלה את מחירי מוצרי הגלידה והשוקולד - ביניהם שוקולד קליק, גלידות שטראוס שהיא מפיצה וורד הגליל - ב-4.7% עד 15% • ביוניליוור מסבירים את ההתייקרויות בעליית מחירי הקקאו והסוכר

שוקולד פרה עלית. ריקול נרחב של מוצרים / צילום: תמר מצפי

בגלל החשש מסלמונלה בשטראוס: גם יוניליוור הודיעה על ריקול

שטראוס הכריזה על ריקול נרחב במוצרי השוקולד של עלית בשל דגימות סלמונלה במפעל בנוף הגליל • דיווחה לבורסה כי "לאירוע עשויה להיות השפעה מהותית על רווחיות החברה לשנת 2022" • בין המותגים שנפגעו: שוקולד פרה, פסק זמן, רבע לשבע, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י ומילקי טופ עם מיני עדשים • הוכרז גם ריקול על גלידות שטראוס מבית יוניליוור

גלידת מגנום / צילום: סטודיו 0304

ראש בראש עם בן אנד ג'ריס: יוניליוור תייבא גלידות של מגנום לישראל

חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית

גלידה עד חוף הים: שיתוף-פעולה חדש בין וולט ויוניליוור

לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של גלידות מבית המותג המקומי של יוניליוור, גלידת שטראוס, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה

דני רוז’נסקי, מנהל הפיתוח של גלידות שטראוס / צילום: איל יצהר, גלובס

"זה המקום לומר שלא שילמנו לסטטיק ובן אל. זו הייתה יוזמה אותנטית שלהם"

דני רוז'נסקי הוא מנהל הפיתוח של גלידת שטראוס מבית יוניליוור, והוא טעם יותר גלידות ממה שאפשר לדמיין • התפקיד שלו הוא לקלוע בדיוק למה שהצרכנים מחפשים במקרר הגלידות • אנשים שנהנים בעבודה, מדור מיוחד

יוניליוור מעלה מחירים פעם שנייה ב-3 חודשים; אלה המוצרים שעומדים להתייקר

החברה מייקרת את הגלידות שהיא מייצרת תחת המותג גלידות שטראוס בשיעור של עד 4% • בין המוצרים שיתייקרו: "טילון", "מגנום" ו"סולרו" • הנימוק של יוניליוור: "עלייה מתמשכת בתשומות הייצור"

סופה של תקופה: הקרמבו נפרד מעטיפת האלומיניום שלו

גלידת שטראוס מודיעה כי השנה נפגוש קרמבו שיהיה ידידותי יותר לסביבה באמצעות הסרת נייר האלומיניום באריזות השמינייה אך אל חשש - טעמו לא ישתנה

בלעדי נסטלה מפסיקה לייצר שלגונים עם מתנות לילדים

הנחיות חדשות של הקונצרן העולמי אוסרות קידום ממתקים לילדים באמצעות דמויות ממותגות • המתחרה הגדולה, גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיכה לשווק ארטיקים עם הפתעות

קטגוריית הגלידה צמחה ב-7% ב-2016 - והתחרות מתחממת

עונת הגלידות מושקת עם 3 מגמות: חומרי גלם משובחים, השאלת מותגים ותזונה בריאה ■ בגרסת החדשנות צפוי מזרק גלידה וחיבור ליו-טיוב

גלידת שטראוס משיקה את מותג הגלידות CARTE D'OR

גלידת הפרימיום מוצעת באריזות 520 מ"ל ב-6 טעמים בהשראת קינוחים שונים

לפני כולם תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

לפני כולם גלידת שטראוס נחלשה ב-2014; בן&ג'ריס מתחזקת

שוק הגלידות כולו ירד אשתקד ב-1.8%, והמכירות הסתכמו ב-783 מיליון שקל

לפני כולם יוניליוור הפחיתה כמות הקרמבו במארז - והמחיר קפץ ב-27%

קרמבו שטראוס הוא המותג המוביל בקטגוריה, האחראי לכמעט כל מכירותיה ■ קמעונאי: "האריזה של 32 יחידות מטעה כי היא נראית כמו האריזה של 40 יחידות. הצרכן הרגיל לא ישים לב לשינוי" ■ יוניליוור: אין תגובה

משהו להמתיק את הימים הקשים: איזו גלידה הכי טעימה?

בן אנד ג'ריס דורגה ראשונה במבחן הטעימות של "גלובס", שכלל 8 גלידות וניל תעשייתיות ובחן את מרקמן ואת רמת המתיקות שלהן ■ אחריה מדורגות ג'ויה ולה קרמריה, ואחרונה ג'לאטו המיובאת ע"י רשת מגה

לפני כולם מכירות גלידות שטראוס צנחו 10.3% מתחילת השנה

סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות

זיבלונים - השלגון הנמכר בישראל

גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%

הקרב על הגביע: גלידות שטראוס ונסטלה בתחרות צמודה

הישראלים מוציאים כ-1.6 מיליארד שקל בשנה על גלידות, אך רשתות הגלידריות מסתפקות בכרבע מהסכום ■ לשטראוס יש נתח של 47.5%, ולנסטלה 37.2%

קרטיב ברשות הטבע והגנים עולה פי 3 ממחיר העלות שלו

בדיקת "גלובס" מעלה כי למרות שמדובר ברשות ממשלתית, המחיר לצרכן של גלידות ושלגונים באתרים של רשות הטבע והגנים כפול ויותר ממחיר העלות ■ הרשות: "בהשוואה שעשינו גילינו כי נקודות המכירה שלנו הן הזולות ביותר"

גלידת שטראוס משיקה טעמים חדשים למגנום וסולרו

מנכ"ל גלידת שטראוס, יורם אביגד: "צמחנו ב-12% ושיפרנו את כוחנו התחרותי, ולא בגלל שינוי במחיר אלא מכיוון שהצרכנים פשוט קונים יותר גלידות"

גלידת שטראוס אוספת מוצרים - טעות דפוס על כשרות פרווה

הודיעה על איסוף אריזות חיסכון של גלידות שטראוס המכילות 2 ליטר בטעם שוקו עוגיות וניל צ'יפ, הנושאות תאריך אחרון לשיווק 17-18.4.2012