בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן
רשות שוק ההון בראשות דורית סלינגר פרסמה זו השנה השלישית את מדד השירות בענף הביטוח ■ המובילות לשנת 2016 - החברות הישירות AIG וביטוח ישיר, הבולטות לחיוב ■ בתחתית המדד: איילון, הכשרה, מגדל, כלל ביטוח, הפניקס, הראל ומנורה מבטחים
המנכ"ל סיבוני: "ממשיכים לשמור על מעמדנו כקבוצה המובילה בתחומה במשק" ■ רווחי חברת הביטוח הישיר איי.די.איי תפחו ב-80% לכ-41 מיליון שקל
הקרן, המחזיקה ב-6.5% באיי.די.איי ביטוח, החלה בהפצת המניות שבבעלותה בהנחה של 5% על מחיר השוק
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
פרופ' מיגל דויטש עונה לעו"ד שפרינצק, שביקר את מאמרו ביחס לפרסומת של "שוקה": "איני מוצא כל היבט הומוריסטי בהשפלה בוטה של האחר, ובוודאי כך בהקשרים מעשיים ותחרותיים" ■ תגובה
משפחת שניידמן, שצריכה לקפל שכבה אחת ממבנה ההחזקות שלה, ניסתה כבר מספר פעמים למחוק את ביטוח ישיר, אולם ללא הצלחה ■ לאומי פרטנר ינסה לגייס משקיעים לרכישת 20% מביטוח ישיר
דעת אורח: כל מי שיש לו שמץ חוש הומור, רואה בפרסומות של 9 מיליון לא יותר מאשר פרודיה משעשעת
פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"
ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
החברות ממתינות למדינה שתקבע האם מדובר באירוע טרור ■ הערכות: הנזק הכספי לענף מהשריפות מוגבל ■ כנגד המגמה: איי.די.איי ואיילון המשיכו לרדת
ממבט מהיר על הכבישים שלנו, אי-אפשר ממש לומר שיש תעשיית רכב בישראל – אבל עוד בימים שבגרוש היה חור ומצעדים צבאיים היו עניין שבשגרה – הייתה לנו הסוסיתא ■ חוץ מהאייקן הארצישראלי הזה, מסתבר שבעצם הייתה פה תעשיית רכב לא קטנה, בואו לגלות מה אתם יודעים עליה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
ביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהמימון ישירפרסומותקובי הבר