הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
כאל תעמיד לאותם לקוחות מסגרת אשראי המוערכת בשלב ראשוני בעשרות מיליוני שקלים בשנה, ותאפשר להם לשלם בעבור הסחורה כמו בכרטיס אשראי רגיל: עסקה, בתשלומים, קרדיט וכדומה
על אף התוצאות הטובות, המנכ"ל איציק צאיג מביט קדימה בדאגה: "החלטות הממשלה שפגעו בהכנסה הפנויה של האזרחים השפיעו גם על הענף שלנו"
תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
האם העמקת השליטה של נסטלה באסם היא המלצת קניה למניה?
תנובה, אסם, שטראוס ושאר חברות המזון והמשקאות טוענות תמיד כי מחירי המוצרים עולים בגלל מחירי הסחורות בעולם ■ מאמצע 2012 הסחורות הוזלו, השקל התחזק - והמזון בישראל רק התייקר ■ למה? כי אין תחרות
האנליסטית מיכל אלשיך: אסם תצליח לצמוח בשיעור של 1.5%-3%
דן וגד פרופר מכרו את כל מניותיהם באסם וצברו כמיליארד שקל ■ "גלובס" מציג את ששת יורשיהם הצעירים
לאחר מכירת מניותיו של דן פרופר, זינקה היום מניית אסם ב-6%, כנראה בשל ציפייה להצעת רכש שתגיש נסטלה למניות הציבור
דן פרופר: "לפני מספר שנים העברתי את אחזקות מניותיי באסם לידי ארבעת ילדיי, ועכשיו הגיעה העת לאפשר לכל אחד מהם לפתח פלטפורמה משלו"
הפעילות המקומית של יצרנית המזון גדלה ב-4.3%, אך הפעילות בחו"ל ירדה בכ-7% ■ סמנכ"ל הכספים: "גולת הכותרת - השיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית"
לטענת התובע, בעמוד הפייסבוק של מותג החטיפים "קריספי" של אסם נעשה שימוש ביצירה שלו, ללא מתן קרדיט הולם ולא בדרך של Share מהפוסט המקורי
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה