תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מייסד קלטורה מדבר על הקריירה וניהול חברה בינלאומית

באירוע השישי בסדרת ההרצאות "על קריירה ותשוקה" במרכז האקדמי פרס יתארח היום (ה-27.11) רון יקותיאל, מייסד-שותף ויו"ר חברת קלטורה, המובילה בשוק העולמי של פתרונות ותשתיות וידאו לחברות • הוא יפרוס בפני העיתונאי, דרור גלוברמן, את סיפורו האישי והמקצועי

המרכז האקדמי פרס השיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה וחשיבות החיבור ביניהן בעידן העכשווי, המאפשר לנו גמישות ושינוי בקריירה. באירועים המדוברים ייקחו חלק יזמים בעלי סיפור אישי מרתק, שידברו על הכוח המניע אותם.

באירוע השישי בסדרה, שייערך היום ה-27.11, יתארח רון יקותיאל - יזם, מנטור ומשקיע בתחום ההייטק אשר הקים והוביל חברות בארה"ב, קנדה וישראל. בשנת 2006 הוא ייסד עם שלושה שותפים את חברת קלטורה ומשמש מאז כמנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון שלה.

קלטורה היא מובילה עולמית בשוק פתרונות ותשתיות וידאו לחברות. החברה מציעה מגוון פתרונות מדף של וידאו, וכן פלטפורמה לפיתוח מוצרי וידאו ייעודיים. בין השאר - כלי וידאו לתקשורת, שיווק, מכירות, שירות לקוחות ועוד.

המוצרים השונים משרתים מאות מיליוני משתמשי קצה ברחבי העולם - בביתם, ובמקום עבודתם. החברה מעסיקה קרוב ל-500 איש מסביב לעולם וגייסה עד כה מעל 160 מיליון דולר, ממשקיעים כגון גולדמן-זקס, נוקיה, SAP ואינטל.

על אף שפעילותו מתרכזת בחו"ל, יקותיאל חש מחויבות אישית לשווק את ישראל כ"אומת הסטארטאפ". הוא ליווה וייעץ לחברות סטארט-אפ ישראליות רבות לאורך השנים, מתנדב במספר אקסלרטורים מקומיים (כמו אלה של מיקרוסופט ואורקל), וכן כותב על נושא יזמות וישראל בטורו במגזין היזמות המקוון ENTREPRENEUR.COM.

יקותיאל אף זכה בהוקרה ובפרסים רבים לאורך השנים כיזם ומוביל הייטק, לרבות בחירתו כ"אחד ממאה היזמים המרשימים בעולם" על ידי בית ההשקעות גולדמן זקס וכ"אחד מ-25 בעלי החזון, החדשנים, והמובילים" על ידי גילדת מפיקי הקולנוע בארה"ב (לצידם של מכובדים כגון סטיב ג'ובס, מארק צוקרברג, וסטיב באלמר). יש לו תואר MBA בהצטיינות מבית הספר למנהל עסקים וורטון שבארה"ב, שם התמחה במימון וביזמות ובעברו היה רס"ן וטייס מסוקים בחיל האויר הישראלי.

במסגרת האירוע, יפרוס יקותיאל את סיפורו האישי והמקצועי וידבר על הקמת קלטורה ופעילותה הרב-גונית. זאת ועוד, לאחר ההרצאה יראיין העיתונאי  דרור גלוברמן, העורך הראשי של אתר NEXTER מבית מאקו, את יקותיאל. הראיון יתמקד ב-10 שאלות חשובות על החיבור בין תשוקה לקריירה, שכל אדם העומד בפני בחירת מקצוע לעתיד צריך לשאול את עצמו.

האירוע יערך במרכז האקדמי פרס ברחובות, ביום ג', ה-27.11.18, פתיחת שערים ב-17:30, מספר המקומות מוגבל. הכניסה ללא עלות, מותנית בהרשמה מראש.

להרשמה הקליקו כאן