x

שיתוף

סגירה

חינוך

החלום הגדול שהפך למוסד להשכלה גבוהה

עפרה אלול, המרכז האקדמי פרס

גיל:

56

נסיון בתחום:

32 שנים

מודל השראה:

הבית שלי, נוף ילדותי, הערכים שהקנה לי אבי

מוטו לחיים:

כשאתה מאמין במשהו ורוצה לחולל שינוי - תעשה את זה. גם אם יש כאלה שמפקפקים, או מחכים שתכשל - תמיד צריך ללכת עם הלב.

"הקמת המרכז האקדמי פרס הייתה אתגר וחלום"
עפרה אלול, מייסדת ומנכ"לית המרכז האקדמי פרס, התראיינה לעיתונאי דרור גלוברמן במסגרת סדרת ההרצאות על "תשוקה וקריירה" של המרכז ● "חשוב לי לדעת שאני עושה טוב להרבה מאד אנשים צעירים שבאים לרכוש השכלה גבוהה"
שירות גלובס

הכתבה בשיתוף המרכז האקדמי פרס

עפרה אלול, מייסדת ומנכ"ל המרכז האקדמי פרס, ממשיכה את דרכו של אביה, זאב ביסטריצקי, מייסד תיכון רמלה לוד הקרוי על שמו. "הוא היה כימאי בהשכלתו, אבל איש חינוך באישיותו", היא מספרת, כשהוא ראה שלילדים ברמלה אין תיכון והם נאלצים לנסוע מדי יום לתל אביב, הוא יזם והקים בית ספר ארבע שנתי מכיתה ט' עד יב'. אני יכולה להגיד שאבא נתן לי את המצפן שלי. הוא לא ביקש ממני להמשיך בדרכו, אך המשכתי לאור הערכים שקיבלתי ממנו".

בראיון לדרור גלוברמן, במסגרת סדרת ההרצאות "על תשוקה וקריירה" במרכז האקדמי פרס, היא מספרת כי הקמת המרכז, בו לומדים 4,000 סטודנטים, היה האתגר המקצועי הגדול ביותר שנתקלה בו: "זה היה חלום גדול ואתגר עצום. חשוב לי לדעת שאני עושה טוב להרבה מאד אנשים צעירים שבאים לרכוש השכלה גבוהה".

עפרה אלול בראיון עם דרור גלוברמן / צילום: ענבל מרמרי

בהמשך הראיון סיפרה אלול מהי הקריירה האלטרנטיבית שהייתה בוחרת לעצמה? מה טרם הספיקה לעשות בחיים המקצועיים? עם מי הייתה רוצה לשבת לארוחת ערב? מהו המשפט של שמעון פרס שמנחה אותה בעשייה השוטפת ואיזה שיעור למדה במהלך הקריירה. צפו בראיון ותקבלו את התשובות לכל אלה ועוד.

סגור

בואו להתאהב בקריירה שלכם עם מגוון מסלולי לימוד

שם: טלפון:

דוא"ל: אני מאשר קבלת תוכן פרסומי מגלובס והמרכז האקדמי פרס