תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"רבים נמנעים ממגורים במגדלי הענק בת"א, אבל ישמחו למעטפת שירות מקיפה"

פרויקט הנדל"ן "ערך עיר" מביא קונספט ייחודי: בנייני יוקרה, בני 7-8 קומות הניצבים במיקומים שונים בלב העיר והצפון הישן • תחת המיתוג המשותף ייהנו הדיירים מפרויקט אינטימי ומשירותים שונים שניתנו עד כה רק במגדלי היוקרה

פרויקט "ערך עיר" (רח' בארי 9). צביון שכונתי בלב ת"א/הדמיה: View Point
פרויקט "ערך עיר" (רח' בארי 9). צביון שכונתי בלב ת"א/הדמיה: View Point

הכתבה בשיתוף ומטעם בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה

10 בניינים, 10 מיקומים שונים, בקונספט זהה וחולייה אחת המקשרת בין כולם - פרויקט "ערך עיר" בת"א, היוצא לשיווק בימים אלו, מבקש לשנות את התמונה ולספק חוויית מגורים אחרת. בין השאר באמצעות סינרגיה בין בניינים הנמצאים ברחובות שונים בעיר, שהיחס אליהם הוא כמקשה אחת. אותם בניינים יזכו לעיצוב אדריכלי המשתלב עם הסביבה, לצד מעין שירותים מלונאיים, שניתנו עד כה רק למגדלי היוקרה, ואלמנטים דוגמת אפליקציית חנייה שיתופית לתושבי כל הבניינים בפרויקט.

מי שאחראיות למיזם הן קבוצות הנדל"ן בולווארד טרה ("וילה רוטשילד" ו"יפו בשדרה") ובנייני העיר הלבנה, המתמחה בהקמת פרויקטי שימור והריסה ובנייה למגורים במרכז ת"א. השתיים מקימות את הבניינים במסגרת תמ"א 38/2 ברובעים 3-4-5 המבוקשים במרכז העיר ת"א ובצפון הישן ובכללם ברחובות בארי, דובנוב, פרופ' שור, נחמני, ביל"ו ועוד. כל זאת בהיקף כולל של כמיליארד שקל. בכל בניין יהיו, בממוצע, רק כ-30 דירות. אולם בזכות המספר הכולל של הבניינים, הדיירים יוכלו ליהנות משירותים ומחירים שלא ניתן להציע בפרויקטי נדל"ן קטנים בעיר. זאת ועוד, "ערך עיר" תעמיד לרשות דיירי המיזם תשתית ניהול אשר תאפשר להם לקבל שירותים כמו תיקונים ביתיים, ניהול וייזום פעילות קהילתית משותפת ובכלל זה שיעורי ספורט, הרצאות, שימוש במתקני אופניים ועוד.

פרויקט "ערך עיר" - לגור בת"א ולא לוותר על האינטימיות. לפרטים הקליקו כאן>>

"בתהליך תכנון הפרויקט נטלו חלק מומחים שונים מתחומי הטרנדולוגיה, עיצוב, תרבות הפנאי, האמנות, ועוד", מספרת איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר". "בנוסף ראיינו אנשים ששוקלים לעבור לת"א וניסינו להבין לעומקם של דברים מה הם מחפשים, ממה הם חוששים ומה יהווה עבורם ערך מוסף. רובם השיבו כי לא היו רוצים לוותר על האינטימיות במגורים ממנה נהנו עד כה מחוץ לעיר. מנגד הם הביעו הסתייגות ממגורים צפופים במגדלים עם מסות גדולות של דיירים. הערך המוסף אותו הם מחפשים הוא קרבה למוקדי בילוי ופנאי ולמקומות העבודה בעיר. בהתאם לכך ובעזרת המומחים בנינו את הפרויקט המאוד חדשני הזה".

- איך נבחרו הלוקיישנים של הבניינים?

"בחרנו מקומות ירוקים ואינטימיים בלב העיר בקרבה לבתי קפה תל אביביים שכונתיים שקטים. בעיניי, פרויקט כזה לא יכול היה לצאת לפועל לפני עידן ההתחדשות העירונית. כל השינוי התחולל עקב גיבושה של תוכנית הרבעים של עירית ת"א, שבעצם הגדירה ליזמים מהם הרחובות בהם ניתן לבצע התחדשות עירונית, ומהן המגבלות העומדות בפניהם. ברגע שהיה לנו את המידע הזה, יכולנו להתקדם עם החזון שלנו קדימה ולהתמקד במיקומים מרכזיים ויחד עם זאת שקטים, בלב העיר. לכל הבניינים יהיה קו אדריכלי אחיד וערכים משותפים, בעיצובם של האדריכל גידי בר אוריין ואדריכלית הפנים דנה אוברזון, כאשר הדגש ניתן על חיבור לרחובות ולסביבה".

איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר"/צילום: רמי זרנגר
 איריס ראור ברץ, מנכ"לית "ערך עיר"/צילום: רמי זרנגר

- מיהו קהל היעד של הפרויקט?

"באופן כללי קבוצת היעד שלנו היא אוכלוסיה אמידה, בוגרת, בני 45-55 שהתגוררו עד כה בצמודי קרקע ביישובים מבוססים בצפון השרון או קיסריה. כאלה מעוניינים כעת לעשות סוויץ' בחיים ולחוות את מה שיש לת"א להציע - מבחינת תרבות וחיי הלילה, למשל. זאת לצד קרבה מקסימלית למקומות העבודה בעיר. חלק מקבוצת היעד שלנו הם בעלי משפחות שילדיהם בגרו ועזבו את הבית. אלה מבינים שהבית הגדול הולך ומתרוקן ואין בו צורך. כעת הם יכולים לעבור לעיר ללא הפסקה, ויחד עם זאת לא להתפשר על סטנדרטים, כפי שהתרגלו אליהם בבית המגורים הקודם שלהם".

- מה גודל הדירות ומה צפויה להיות רמת המחירים בפרויקט?

"הדירות ב'ערך עיר' צפויות לנוע מיחידות דיור של 2 חדרים בשטח של כ-50 מ"ר ועד פנטהאוזים בשטח כולל של כ-200 מ"ר. המחירים צפויים להיות בין 50 אלף שקל ל-80 אלף שקל למ"ר".

ראור ברץ מדגישה כי למרות שמדובר על 10 פרויקטים שונים, ההתייחסות אליהם היא כאל מיזם אחד עם קונספט משותף לכל הבניינים, המפוזרים על פני רחובות שונים במרכז ת"א ובצפון הישן. "לא סתם קראנו לפרויקט במהלך העבודה 'המגדל השוכב', מדובר מבחינתנו על מגדל אחד הנפרס לרוחב, זהו קונספט ייחודי שאין כמותו כיום בישראל".

לדבריה, "כלל 10 הבניינים נמצאים בהליכי תכנון, כאשר המיזם הראשון שישווק במסגרת "ערך עיר" הוא פרויקט בארי 9, ששיווקו צפוי כבר בתחילת חודש פברואר. היא מסכמת ואומרת כי "אנשים רבים נמנעו ממגורים במגדלי הענק ההמוניים ורק חיכו לפרויקטים אינטימיים מסוג זה, עם בניינים בני 7-8 קומות ומעטפת שירות מקיפה. אני בטוחה ש 'ערך עיר' יירשם כאבן דרך משמעותית בחידוש פני מרכז תל אביב".

פרויקט "ערך עיר" - לעבור לת"א ולא להתפשר על הסטנדרטים. לפרטים הקליקו כאן>>