בזק תשיק את פרויקט הסיבים בעוד שבועיים

ב-14 למרץ החברה תשיק את החבילות החדשות ואת המחירים • באירוע היא צפויה לחשוף מספרים על היקפי הפריסה, שצפויים להיות גדולים מאוד • בזק צפויה להשקיע מיליארדי שקלים בפרויקט שיתפרס על פני 5 שנים

סיבים אופטיים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
סיבים אופטיים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

בזק הודיעה היום (ה') רשמית על אירוע השקה של פרויקט הסיבים האופטיים שלה ב-14 למרץ. החברה תחשוף באירוע את כל הפרטים הנוגעים לחבילות ולקצבי הגלישה. אתמול פרסמנו שהחברה פנתה לספקיות האינטרנט וביקשה מהן מחירי ISP לחבילות שלה היות שמשרד התקשורת מונע ממנה לספק אינטרנט בצורה ישירה אלא רק דרך ספקיות האינטרנט במסגרת חבילה הקרויה באנדל הפוך.

אירוע ההשקה מבטא רשמית את כניסת בזק לפרויקט, אבל בשטח החברה מאיצה פריסה בהיקפים נרחבים מאוד ובאירוע היא צפויה לחשוף מספרים על היקפי הפריסה שצפויים להיות גדולים מאוד.

השקת פרויקט הסיבים בבזק הוא אירוע בעל חשיבות לאומית מכיוון שהוא אמור לקדם את ישראל לעולם חדש של יישומים דיגיטליים ולקדם את המיקום שלנו בטבלה העולמית, שכן היום אנחנו נשרכים מאחור במדדים הגלישה בסלולר וברשתות הנייחות. בזק צפויה להשקיע מיליארדי שקלים בפרויקט שיתפרס על פני 5 שנים. הכניסה שלה צפויה להאיץ את התחרות בתחום הסיבים מול מתחרותיה פרטנר ו - IBC שבבעלות סלקום והוט, חברת חשמל וקרן תש"י.

הכניסה לפרויקט בבזק מגיעה בשלב שהחברה נואשה מהאפשרות לקבל רישיון ISP.