איגוד השיווק הישראלי בחר במו"ל "גלובס" אלונה בר און לאשת השיווק של חודש יולי

ועדת השיפוט ציינה כי בחרה בבר און בזכות המהלך השיווקי של "גלובס" המתחדש ובזכות המסע לשיקום העיתון ולשיקום יחסי האמון בין העיתונות לקוראים ולמסוקרים שלה

אלונה בר און / צילום: מתן פורטנוי, גלובס
אלונה בר און / צילום: מתן פורטנוי, גלובס

איגוד השיווק הישראלי הודיע היום (ד') כי בחר במו"ל "גלובס" אלונה בר און כאשת השיווק של חודש יולי 2020. בהודעה שהוציא איגוד השיווק הוא נימק את הבחירה בשורה ארוכה של מהלכים שהובילה בר און ביחד עם הנהלת "גלובס" מאז שרכשה את העיתון לפני שלוש שנים עם שותפת ענת אגמון.

המהלכים נועדו להגביר את השקיפות ואת אמון הציבור בעיתונות, ובהם: הטמעת קוד אתי והקמת ועדה בנושאי אתיקה ועיתונות, הגבלת התוכן השיווק, הטמעת נוהל "גילוי מלא" למקרים שבהם לידיעה יש קשר מהותי לאחד מבעלי העניין של העיתון, הנפקת דו"ח אמון שנתי, הטמעת "המשרוקית של גלובס" העוסקת בבדיקת התבטאויות פומביות של איש ציבור, הקמת גלובסקול- בית ספר עסקי המציע קורסי הכשרה מרחוק ועוד.

כמו כן ציין איגוד השיווק מהלכים נוספים שהובילה בר און לרבות השקת חומת תשלום ומעבר למינויים דיגיטליים, שינוי נהלי התגובות באתר האינטרנט של "גלובס" משיקולים של ניקיון השיח ושורה של פעילויות שהשיק העיתון בימי הקורונה המחברות בין עסקים ישראלים ועמותות לבין אנשי מקצוע שיסייעו להם ללא תמורה (עסק ישראלי, אמץ חברה וכו').

בנוסף, ציין איגוד השיווק את הקמפיין המרכזי של העיתון להחזרת האמון בעיתונות ובמערכת הכלכלית שהושק תחת הקונספט "למילים יש ערך" ואת תוצאות המהלך השיווקי שהביאו לעלייה בחשיפה של "גלובס".

בנימוקי הוועדה נכתב כך: "אלונה בר און, יחד עם צוות ההנהלה המחויב והמסור של העיתון, הובילה סדרת מהלכים ממוקדים, עקביים, שקופים, וחלקם אף אמיצים, שמטרתם שיקום יחסי האמון בין העיתונות לקוראים ולמסוקרים, והגדרת האחריות הציבורית של העיתון לקוראיו ולקהילה כולה. נראה שהיא נוחלת הצלחה והערכה רבה, ועל כך מוענק לה התואר הנכבד, בשם קהילת השיווק בישראל".