התשובה של טוויטר לסטוריז: השיקה פיצ'ר מצלמה חדש

הפיצ'ר מאפשר לצלם תמונות, וידאו באורך עד שתי דקות וסרטוני לייב, וכן להקליט אודיו בלבד • בשלב זה הפיצ'ר לא מאפשר להעלות באמצעותו מדיה קיימת מהמכשיר

טוויטר / צילום: שאטרסטוק
טוויטר / צילום: שאטרסטוק

טוויטר השיקה אמש פיצ'ר מצלמה חדש שיאפשר למשתמשים לצלם ולפרסם תמונות וסרטונים בצורה פשוטה ונגישה יותר. אל הפיצ'ר החדש, ששוחרר בינתיים לחלק מהמשתמשים, ניתן לגשת ע"י תנועת החלקה שמאלה עם פתיחת האפליקציה. הפיצ'ר מאפשר לצלם תמונות, וידאו באורך עד שתי דקות וסרטוני לייב, וכן להקליט אודיו בלבד.

הפיצ'ר החדש הוא התשובה של טוויטר לסטוריז של אינסטגרם וסנפצ'ט, אך בהתאם למיקוד של טוויטר, מטרתו לאפשר למשתמשים בעיקר לצלם את מה שסביבם ולסווג את המתרחש תחת אירועים ונושאים מסוימים. מסיבה זו, ברירת המחדל של הפיצ'ר הוא צילום דרך המצלמה האחורית של המכשיר, למרות שניתן גם לצלם דרכו מהמצלמה הקדמית. לאחר הצילום, טוויטר תמליץ על האשטגים שניתן להוסיף לתכנים, בין היתר על בסיס אירועים שקורים בסביבת המשתמש באותו זמן. ניתן יהיה להוסיף לתכנים גם האשטגים אחרים, מיקום ומלל באורך 280 תווים כמו בציוץ רגיל. התמונות והסרטונים יוצגו בפיד באופן גדול ומובלט יותר מהיום, והתכנים הויזואליים יופיעו בציוץ לפני הטקסט.

בשלב זה הפיצ'ר לא מאפשר להעלות באמצעותו מדיה קיימת מהמכשיר, אלא רק לצלם תכנים חדשים. לא ניתן כרגע גם להוסיף באמצעות הפיצ'ר החדש פילטרים או סטיקרים לתמונות ולסרטונים. למרות זאת, הדגש על התוכן הוויזואלי עשוי למשוך משתמשים חדשים לטוויטר, ולהציג הזדמנויות חדשות גם בתחום הפרסום.