סמסונג השיקה ארנק קריפטו לגלקסי S10 שלא תומך בביטקוין

ההכרזה על אפליקציית Blockchain Wallet של סמסונג ועל ארבע אפליקציות מבוזרות ראשונות של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית באה בעקבות השקתו של סמארטפון הדגל שלה ביום שישי האחרון, לפי דיווח של אתר Coindesk

מכשירי סמסונג גלקסי S10 / צילום: 91mobiles ו-OnLeaks
מכשירי סמסונג גלקסי S10 / צילום: 91mobiles ו-OnLeaks

חברת סמסונג השיקה בסוף השבוע האחרון את אפליקציית ארנק המטבעות הדיגיטליים שלה וגם ארבע אפליקציות מבוזרות (dApps) ראשונות - כך על פי דיווח באתר הקריפטו Coindesk. ההכרזה באה בעקבות השקתו ביום שישי של מכשיר הסמארטפון Galaxy S10 - מכשיר הדגל החדש של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית.

באופן מפתיע, ארנק הקריפטו החדש של סמסונג גלקסי, שנקרא Samsung Blockchain Wallet, אינו תומך דווקא במטבע המוביל והנפוץ ביותר בשוק המטבעות הדיגיטליים - הלא הוא הביטקוין. המטבעות שבהם הארנק תומך בשלב זה הם אך ורק את'ר (ETH) או מטבעות קריפטו אחרים המבוססים על טכנולוגיית את'ריום (תקן ERC20).

משתמשי גלקסי S10 יוכלו להוריד את הארנק החדש מחנות האפליקציות של סמסונג גלקסי. עם זאת, על פי הדיווח של Coindesk, אפליקציית הארנק תהיה זמינה בעתיד גם למכשירים אחרים של סמסונג.

ארנק הקריפטו החדש של סמסונג מאפשר לשלם במטבעות דיגיטליים בארבע האפליקציות המבוזרות הראשונות המוצעות למשתמשי גלקסי S10: אפליקציית המשחקים Enjin, אפליקציית הלייף סטייל Cosmee, אפליקציית איסוף החתולים הווירטואליים CryptoKitties ושירות התשלומים CoinDuck.

הביטקוין (BTC ) נסחר כיום במחיר ממוצע של כ-3,910 דולר, המשקף לו שווי שוק של כ-68.8 מיליארד דולר, לפי נתוני אתר CoinMarketCap. בשוויו הנוכחי תופס הביטקוין נתח של כ-51% מכלל שוק המטבעות הדיגיטליים, לעומת נתח שוק של כ-10% למטבע הדיגיטלי השני בשוויו, את'ר (ETH ).