ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג לא ירוץ בבחירות 2020

במאמר דעה בחדשות בלומברג הודיע אתמול המיליונר מייקל בלומברג כי לא ירוץ לבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020 • "אני מקווה כי כל אלו שדחקו בי לרוץ לנשיאות יבינו ששיקוליי הונחו על ידי שאלה אחת: איך אוכל לשרת את מדינתי בצורה הטובה ביותר?"

מייקל בלומברג / צילום: REUTERS/Brian Snyder
מייקל בלומברג / צילום: REUTERS/Brian Snyder

ראש עיריית ניו יורק לשעבר והמיליונר מייקל בלומברג הודיע אתמול (ג') במאמר דעה לחדשות בלומברג כי לא יתמודד בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020. במאמר שכותרתו היא "המשרד הגבוה ביותר שלנו, ההתחייבות העמוקה ביותר שלי" הודיע בלומברג: "אני לא רץ לנשיאות, אבל אני משיק קמפיין חדש: מעבר לפחמן".

עיקר דבריו של ראש העיר לשעבר במאמרו הוא כי איננו מעוניין "לבזבז" את השנתיים הבאות על האפשרות שבכלל לא יזכה במועמדות המפלגה הדמוקרטית לבחירות הבאות. בלומברג כתב כי הוא מעדיף להמשיך להשקיע את זמנו בפרויקטים שהוא כבר מוביל ומממן.

במאמר כותב בלומברג כי הוא מתחייב להמשיך במלחמתו בשינויי האקלים וההתחממות הגלובלית, ובאלימות הקשורה לנשק בארה"ב. בלומברג הוסיף כי הוא מתכנן להוביל את המאבק במשבר האופיואידים במדינה, לצמצם את פערי החינוך באוכלוסיה ולהרחיב את גישת הציבור להצבעה.

"אני מקווה כי כל אלו שדחקו בי לרוץ לנשיאות ולעמוד על הערכים העקרונות שחשובים להם, יבינו את החלטתי וששיקולה הונחה אך ורק על ידי שאלה אחת: איך אוכל לשרת את מדינתי בצורה הטובה ביותר?", כך סיכם בלומברג את הטור.