אל על | בלעדי

אל על ממשיכה לחזק את יעדיה בארה"ב: תפתח ב-2020 קו ישיר לשיקגו

פתיחת הקו תתאפשר כאשר קצב הצטיידות החברה במטוסי הדרימליינר יגדל • לאחרונה הכריזה אל על כי במהלך קיץ 2019 היא תפעיל טיסות ישירות לאורלנדו, פלורידה

שיקגו / צילום: Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב
שיקגו / צילום: Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב

אל על ממשיכה לחזק את יעדיה בארה"ב: ב-2020 מתכננת חברת התעופה לפתוח קו טיסות ישירות מתל-אביב לשיקגו. פתיחת הקו תתאפשר כאשר קצב הצטיידות החברה במטוסי הדרימליינר יגדל. כיום 8 מתוך 16 מטוסי הדרימליינר של אל על כבר נכנסו לצי, ושאר המטוסים צפויים להימסר לה בהדרגה.

לאחרונה הכריזה אל על כי במהלך קיץ 2019 היא תפעיל טיסות ישירות לאורלנדו, פלורידה. הטיסות הללו יופעלו מחודש יולי ויהיו מיועדות בין היתר למשפחות, היות שבאורלנדו קיימות אטרקציות תיירותיות רבות, ובראשן דיסני וורלד ואולפני יוניברסל.

אורלנדו מצטרפת לשני היעדים שעליהם הכריזה אל על, טיסות ישירות ללאס וגאס שתפעיל אל על החל מחודש יוני וטיסות ישירות לסן פרנסיסקו שיופעלו מחודש מאי.

על הטיסה לוגאס תקבל אל על מענק ממשרד התיירות, שיעמוד על 750 אלף אירו. נציין כי על הקו לאורלנדו אל על לא תקבל מענק ממשרד התיירות, אולם אם תפעיל את הקו לשיקגו לאורך השנה, היא תוכל לפנות למשרד התיירות ולבקש מענק שיבטא את הפוטנציאל של התיירות הנכנסת עם פתיחת הקו.

הקווים לארה"ב מהווים עוגן חשוב בפעילות של אל על, המפעילה כיום טיסות ישירות לניו-יורק, למיאמי, לבוסטון וללוס אנג'לס.    

מאל על לא נמסרה תגובה לידיעה.